اهم اخبار

فراخوان ادوات پشتیبانی زنجیره ارزش پرورش ماهی در قفس

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

دفتر برنامه ملی توسعه شهرک‌های گلخانه‌ای و شیلاتی معاونت علمی ریاست‌جمهوری در حوزه شناسایی شرکت‌ها و مجموعه‌های دانش‌بنیان و فناور در زمینه ادوات پشتیبانی زنجیره ارزش پرورش ماهی در قفس فراخوان داد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی، دفتر برنامه ملی توسعه شهرک‌های گلخانه‌ای و شیلاتی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان، در نظر دارد نسبت به شناسایی و ‌بهره‌مندی از توانمندی‌ و ظرفیت شرکت‌ها و مجموعه‌های فعال در حوزه طراحی و ساخت ادوات پشتیبانی زنجیره پرورش ماهی در قفس اقدام کند.

این فراخوان، سه محور اصلی «پمپ انتقال ماهی» با سایز ورودی و خروجی ۱۰ اینچ، حداکثر هد ۱۰ متر، حداکثر فاصله ۱۰۰۰ متر، مناسب برای آب شور، «سورتر ماهی زنده» دارای سه خروجی مجهز به شمارشگر ماهی، مناسب برای سایز ماهی ۴۰۰ تا ۸۰۰ گرم، مناسب برای آب شور (استیل ۳۱۶) و «مخازن حمل ماهی زنده» با قابلیت حمل مخازن بر روی تریلی، دارای خروجی سایز ۱۲ اینچ با درب دو حالته، حداقل حجم ۵۰۰۰ لیتر و مناسب برای آب شور را پوشش می‌دهد.

شرکت‌های توانمند می‌توانند طرح اولیه پیشنهادی خود را به همراه رزومه مرتبط تا پایان شهریورماه به مدیر طرح (پیمان) توسعه زنجیره‌های ارزش پرورش ماهی در قفس از طریق آدرس الکترونیکی MC.cageculture@gmail.com ارسال کنند.

به نقل از معاونت علمی ریاست‌جمهوری، علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۸۸۲۰۶۴۰۵-۰۲۱ و ۸۸۹۶۱۸۵۰-۰۲۱ تماس بگیرند.

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *