اهم اخبار

موفقیتی دیگر برای گروه صنایع غذایی کاله/ تندیس نشان برتر ملی به برند جهانی صنعت غذا اعطاء شد

بدون دیدگاه

  در مراسمی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت تندیس و لوح تقدیر نشان برتر ملی به غلامعلی سلیمانی بنیانگذار و رییس هیات مدیره گروه صنایع غذایی سولیکو اعطاء شد.

به گزارش اگروفودنیوز ، غلامعلی سلیمانی دارنده مدال افتخار صادرات ایران در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه برندهای ایرانی سفیران صلح  در جهان به شمار می روند گفت: در بسیاری از کشورها تجار و بازرگانان خوشنام وحرفه ای نقش دیپلمات ها را بر عهده می گیرند زیرا به خوبی با ابزار مذاکره  و اهمیت روابط اقتصادی در خنثی کردن چالش های سیاسی آگاه هستند.

مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت در زمینه توسعه صادرات غیر نفتی تصریح کرد: گسترش روابط اقتصادی با کشورها باعث  افزایش دوستیها و کاهش تنش ها می شود زیرا در صورت عدم تامین منافع اقتصادی طرفین، اختلافات سیاسی بسیار پرهزینه  خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: افزایش تولید صادرات محور در کشور علاوه بر ایجاد اشتغال و افزایش در آمدهای ملی می تواند مخالفان خارجی را به  دوست و شرکای اقتصادی تبدیل کند.

سلیمانی با اشاره به نقش دولتها در حمایت از توسعه صادرات غیر نفتی گفت: قیمت تمام شده محصولات صنایع غذایی ایران به دلیل گرانی مواد اولیه  از سایر رقبا بالاتر است و دولت برای تسهیل شرایط صادرت باید مساعدت و اندیشه بهتری معمول دارد. وی متذکر شد: صادرات مستمر و هدفمند نیازمند  برنامه ای مدون با دیدگاهی جامع نگر و فرا ملی است تا بتوان به  تحقق اهداف صادارتی کشور در افق ۱۴۰۴ امیدوار بود.

گفتنی است دریافت مدال افتخار صادرات ایران و لوح وتندیس امین الضرب از دیگر افتخارات کاله طی ماه های اخیر است.

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *