اهم اخبار

وزارت کشاورزی سیاست مدونی در خصوص صادرات کیوی داشته باشد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

نماینده طوالش در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت کشاورزی باید سیاست مدونی را در خصوص صادرات کیوی داشته باشد و وزیر کشاورزی باید در این خصوص راهکاری را تدوین کند

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، حسن محمدیاری در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی بیان کرد: اینکه وزرا از مجلس رأی اعتماد گرفته اند اما هم اکنون پاسخگو نیستند، جای سوال دارد. دغدغه ما نمایندگان دغدغه مردم است، مناطق کم برخوردار به ویژه استان گیلان و غرب این استان حق دارند از معادن بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه وزیر صمت از اختیارات خود به درستی استفاده نمی کند، گفت: مناطق کم برخوردار که از مواهب الهی برخوردار هستند باید از مزایای آن بهره مند شوند.

ادامه داد: طالش قطب تولید کیوی در استان گیلان است اما در حال حاضر کشاورزانی که کیوی کشت می کردند به دلیل محدودیت صادرات با مشکلات زیادی روبه رو هستند و قیمت این محصول به شدت در حال کاهش است. وزارت کشاورزی باید سیاست مدونی را در خصوص صادرات کیوی داشته باشد، بنابراین وزیر کشاورزی باید در این خصوص راهکاری را تدوین کند تا شاهد گشایش در این حوزه باشیم.

سرویس خبری: مجلس و دولت

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *