اهم اخبار

پاسخ شرکت فرآورده های غذایی سمیه به توهین یک مستندساز به محصول کشک سمیه

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

حسین دهباشی در توئیتی در انتقاد به محرمانگی مفاد سند ۲۵ سال ایران و چین خواسته یا ناخواسته به محصول کشک و برند سمیه اهانت کرد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی “اگروفودنیوز”، حسین دهباشی، مستند ساز و عضو خانه سینما که با ساخت مستند انتخاباتی دکتر حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم و دوازدهم به شهرت رسید با انتقاد از محرمانگی مفاد سند ۲۵ سال ایران و چین ، ترکش ناراحتی و عصبانیت خود را به شرکت فرآورده های غذایی سمیه وارد کرد .

در تویئت دهباشی آمده است:

عهد نامه ۲۵ سال ایران و چین از لحاظ عدم تصویب در مجلس، مغایربا قانون اساسی استو به جهت محرمانگیبه درخواست چین،تحقیر ملی. مخالفت با حجاب اجباری اما به چالش کشیدنقانون مجلس استو بخشی از مومنین.

قانون مجلس و نظر بخشی از جامعه وحی منزل است و قانون اساسی و غرور ملی، کشک سمیه؟

در پاسخ  به این توئیت روابط عمومی شرکت فرآورده های غذایی سمیه به این توئیتی بدین شرح منتشر کرد:

اینکه کارشناسان و متخصصان حوزه های مختلف در مورد مسائل مختلف اظهار نظر کنند خیلی خوبه…

اما اخلاق حرفه ای حکم می کنهدر این میان جایگاه برندها را درگیر محتوای خوشان نکنند….

در این میان پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی ضمن احترام به عقاید مختلف، اهانت به برندها و محصولات ملی را  محکوم می کند و بر این عقیده هستیم  با فرهنگسازی در جامعه باید به محصولاتی  همانند کشک که تنها در کشورمان تولید می شود و به نوعی تنها در غذاهای ایران سرو می شود با احترام برخورد کرد. ضمن اینکه برندهای ملی با زحمت و خون و دل تولیدکنندگان و سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی باعث ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی می شوند و چه بهتر که در کلمات مورد استفاده دقت بیشتری انجام شود.

در این میان درصدد هستیم به اهمیت برندهای ملی و محصولات به طور خاص  تنها در کشورمان تولید می شود بیشتر بپردازیم و در این راستا یادداشت، مقالات و ویدیوهایی منتشر خواهیم کرد.

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *