اهم اخبار

گروه صنعتی میهن روز جهانی شیر را چگونه جشن گرفت؟

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

سازمان ملل متحد در سال ۲۰۰۱ اولین روز ماه ژوئن مطابق با ۱۲خرداد را به عنوان روز جهانی شیر تعیین و معرفی کرده است، در سال گذشته ۶۸ کشور جهان این مناسبت جهانی را جشن گرفته اند.


به گزارش صنعت غذا و کشاورزی (اگروفودنیوز)، امسال برای اولین بار ایران هم به این مناسبت جهانی پیوست و گروه صنعتی میهن به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان صنعت لبنیات کشور و یکی از دغدغه مندان سلامت جامعه ضمن اطلاع رسانی در زمینه اهمیت مصرف شیر در سلامت عمومی اقدام به توزیع شیر در مراکزی مانند آسایشگاه سالمندان کهریزک، شیرخوارگاه آمنه،بیمارستان محک، شیرخوارگاه شبیر و مرکز طبی کودکان نموده است.


 بر اساس این گزارش گروه صنعتی میهن  نه تنها در روز جهانی شیر بلکه در طول سال با حضور در مدارس، خیریه ها، مراکز درمانی، آسایشگاها و همچنین مناطق محروم اقدام به توزیع شیرهای تازه مغذی نموده است.

تامین نیاز به استفاده از شیر  و بالا بردن سرانه مصرف شیر در بین کسانی که امکان خرید و نوشیدن آن را ندارند از مهم ترین دغدغه های مجموعه میهن می باشد.

از نکات برجسته این حرکت ها تقدیر این گروه از کادر درمانی بیمارستان ها در زمان اوج کرونا بود و همچنین در روز جهانی علوم آزمایشگاهی گروه صنعتی میهن از چندین نفر از عزیزانی که در شرایط سخت آزمایشگاهی مشغول گرفتن تست کرونا از بیماران بودند، با ارسال بسته هایی از محصولات این گروه تقدیر کرد.


 اگروفودنیوز: این حرکت گروه صنعتی میهن که با حمایت از قشر محروم و آسیب دیده همراه است تا کودکان و بزرگسالان در هیچ نقطه ای از میهن عزیزمان از نوشیدن شیر محروم نباشند، قابل تقدیر است.

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *