اهم اخبار

با حضور مدیران ارشد شرکتها و سازمانهای مطرح کشور کارگاه آموزشی سازمان ملی بهره وری ایران در پگاه تهران برگزار شد+گالری تصاویر

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

 شرکت شیر پگاه با هدف بازدید میدانی و با حضور خانم مهندس امجدی معاون تحقیق ، توسعه و هماهنگی تولید و آقای دکتر دبیریان مدیر تضمین کیفیت شرکت صنایع شیر ایران ، آقایان دکتر جودکی مدیر عامل و مهندس قادر احمدی معاونت بهره برداری و جمعی از مدیران ارشد شرکتها و سازمانهای مطرح کشور ، کارگاه آموزشی ” مدیریت ریسک مواد غذایی در زنجیره های تامین مواد غذایی ” سازمان ملی بهره وری ایران چهارشنبه اول آذر در پگاه تهران برگزار شد .
به گزارش اگروفودنیوز از شرکت شیر پگاه ایران، در ابتدا  آقای دکتر جودکی مدیر عامل پگاه تهران ضمن بیان تاریخچه و معرفی شرکت پگاه تهران بعنوان نماد پاستوریزاسیون کشور مختصری از دستاوردهای این شرکت را برشمرد .
خانم مهندس امجدی نیز ظرفیتهای و توان شرکت صنایع شیر ایران را با توجه به سهم بازار داخلی بسیار قابل توجه دانست و افزود : بزرگترین افتخار شرکتهای گروه صنایع شیر ایران توان بالای تولید با بهترین کیفیت است که موجبات سهم بالای بازار در داخل و صادرات به بیش از ۱۷ کشور دنیا در شرایط بسیار سختگیرانه استاندارهای بین المللی است .
در ادامه آقایان دکتر دبیریان و مهندس قادر احمدی نیز به بیان نحوه فرآوری انواع محصولات پرداخته و به سوالات حاضرین پاسخ دادند .
بازدید از سایت تولید کارخانه محصولات استریل و نمایشگاه محصولات هلدینگ صنایع غذایی ، دارویی و کشاورزی صندوق بازنشستگی کشوری از برنامه های دیگر این کارگاه آموزشی بود .
در خاتمه آقای دکتر اردکانی مدرس این کارگاه ضمن تقدیر از همراهی شایسته پگاه تهران ابراز امیدواری کرد اینگونه تعاملات به منظور به اشتراک گذاشتن تجربیات تداوم و توسعه یابد .

آرش مجتهدی

نویسنده

آرش مجتهدی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *