اهم اخبار

مدیرعامل شرکت بازرگانی بین المللی پارس پگاه تجارت در گفتگو با اگروفودنیوز مطرح کرد: نمایشگاه ایران اگروفود ترکمنستان فرصتی طلایی برای صادرات محصولات ایرانی+ویدئو

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

حسن مرتجی معتقد است پتانسیل بازار ترکمنستان برای صادرات محصولات ایرانی بسیار بالا است.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، حسن مرتجی مدیرعامل شرکت بازرگانی بین المللی پارس پگاه تجارت در خصوص فعالیت این مجموعه به خبرنگار ما گفت: این شرکت حدود سی و پنج سال در زمینه برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی و بین المللی در بازارهای خارج از کشور فعالیت دارد.

مرتجی بیان کرد: در طول مدت فعالیت، برای توسعه بازار و بازار شناسی اطلاعاتی توسط شرکت پارس پگاه تجارت جمع آوری شده است و کارشناسان مجرب و فعال در این حوزه نیز می‌توانند در جهت صادرات محصول به ویژه به کشورهای همسایه علاقه مندان را راهنمایی نمایند.

وی گفت: پس از برگزاری بیش از سیصد نمایشگاه توسط این شرکت، اکنون مقدمات برای برگزاری نمایشگاه تخصصی ایران‌اگروفود در عشق آباد کشور ترکمنستان در ماه تیر (جولای) در حال انجام است.

مرتجی با بیان اینکه بازار ترکمنستان بازار بسیار بزرگی برای ایران است افزود: صادرات ایران به ترکمنستان به خصوص در زمینه محصولات کشاورزی و مواد غذایی رقم بالایی داشته و در بین کشورهای CIS در رتبه اول قرار دارد.

مدیرعامل شرکت بازرگانی بین المللی پارس پگاه تجارت ضمن دعوت از تولیدکنندگان و صادرکنندگان برای شرکت در این نمایشگاه عنوان کرد: نمایشگاه ایران اگروفود ترکمنستان فرصت مناسبی برای صادرات کالا می‌باشد و کارشناسان مجموعه پارس پگاه تجارت به تمامی سوالات تخصصی اعم از بازار هدف، گمرک، مسیر حمل و نقل کالا، توسعه بازار و نیاز بازار کشورهای همسایه به ویژه ترکمنستان پاسخ خواهند داد.

حسن مرتجی اظهار کرد: این نمایشگاه فرصتی طلایی و مناسب برای صادرات محصولات ایرانی است.

سرویس خبری: صنعت غذا

فاطمه کاشانی

نویسنده

فاطمه کاشانی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *