اهم اخبار

تقدیر وزیر کشاورزی از رئیس جهاد کشاورزی البرز

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

تقدیر وزیر کشاورزی از رئیس جهاد کشاورزی البرز

کشاورزی

«محمود حجتی» وزیر جهاد کشاورزی در جلسه معاونین و روسای سازمان‌های جهاد کشاورزی سراسر کشور، با اهدای لوح سپاس از رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز به خاطر فعالیت‌ها و عملکرد مناسب در سال زراعی ۹۴-۹۵ تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، در متن این لوح سپاس آمده است: به شکرانه افزایش تولید محصولات کشاورزی در سال زراعی ۹۵-۹۴  در سال مزین به شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل  که ثمره تلاش مجدانه جنابعالی و همکاران محترم می‌باشد، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نمایم.

امید است با توکل به خداوند متعال، در دستیابی به اهداف تعیین شده و ارتقاء بخش کشاورزی و افزایش ضریب خودکفایی محصولات راهبردی و امنیت غذایی کشور موفق و موید باشید.

لازم به یاد آوری است در این جلسه وزیر جهاد کشاورزی ضمن تأکید بر اهمیت کشت‌های پائیزه اهتمام و توجه بیشتر به این امر را خواستار شد و افزود با  توجه به بحران کم‌آبی ناگزیر به استفاده از روش‌های نوین آبیاری و استفاده از الگوی کشت مناسب جهت حفظ و نگهداری و استفاده بهینه منابع آبی هستیم.

وی در خصوص اجرای ماده ۵۴ قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر(رفع تداخل قوانین موازی) نیز گفت: رفع تداخلات اراضی ملی و مستثنیات ناشی از اجرای قوانین موازی و اجرای طرح کاداستر اراضی کشاورزی جزو اولویت‌های اصلی وزارت جهاد کشاورزی به‌شمار می‌رود که امیدواریم با جدیت  و تلاش مضاعف این امر نیز پیگیری شود.

آرش مجتهدی

نویسنده

آرش مجتهدی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *