اهم اخبار

کمبودی در عرضه کالاهای اساسی ماه رمضان وجود ندارد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

یک مقام مسئول با اشاره به توزیع اقلام اساسی با تخفیف ۱۰ تا ۱۵ درصدی در فروشگاه های زنجیره ای تا پایان ماه رمضان گفت: هیچ گونه کمبودی در عرضه این محصولات وجود ندارد.

مرتضی حنان معاون شرکت بازرگانی دولتی در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیتتوزیع کالاهای اساسی در ماه رمضان اظهار کرد: برای تنظیم بازار برنج در ماه رمضان حدود ۳۰ هزارتن برنج توزیع استانی شد که به مرور این میزان از طریق فروشگاه های زنجیره ای عرضه می شود.

وی با اشاره به اینکه ۲۰ هزارتن شکر توزیعی در استان ها  در حال جذب است، افزود: همچنین با هماهنگی که با فروشگاه های زنجیره ای صورت گرفت،قرار شد در ایام ماه رمضان محصول نهایی روغن ۱۰ درصد کمتر از قیمت بازار در اختیار مردم قرار گیرد و به ازای آن  بازرگانی دولتی۲۰ هزارتن روغن خام تحویل دهد.

حنان نرخ هر کیلو برنج هندی ۱۱۲۱ را  ، ۵ هزار و ۶۰۰ تومان، برنج سومالی تایلندی را ۳ هزار و ۹۰۰ و برنج هندیpr11 را دو هزار و ۶۰۰ تومان اعلام کرد.

مدیرعامل بازرگانی دولتی با بیان اینکه نرخ هر کیلو شکر در بازار ۳ هزار و ۴۰۰ تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان است، تصریح کرد: البته در این ایام هر کیلو شکر بسته بندی با نرخ مصوب ۲ هزار و ۹۰۰ تومان در فروشگاه های زنجیره ای عرضه می شود.

به گفته این مقام مسئول در عرضه کالاهای اساسی هیچ گونه کمبودی در بازار وجود ندارد و تا پایان ماه رمضان اقلام اساسی با تخفیف ۱۰ تا ۱۵ درصدی از طریق فروشگاه های زنجیره ای توزیع می شود.

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *