اهم اخبار

دبیر سندیکای صنایع کنسرو ایران: تحمیل درب قوطی آسان بازشو (Easy Open) به تولیدکنندگان صنایع غذایی

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

دبیر سندیکای صنایع کنسرو ایران گفت: پس از خلاء ایجاد شده در تامین ورق آهن وارداتی مورد نیاز در بسته بندی صنایع غذایی، برخی از کارخانه های تولید قوطی درب آسان بازشو ( Easy Open ) را همراه با قوطی به صنایع غذایی تحمیل می کنند.

 

محمد میررضوی در گفت و گو با اقتصاد آنلاین با تاکید بر اینکه که تحمیل درب آسان بازشو ( Easy Open ) هزینه تولید صنایع غذایی را افزایش داده است، اظهار کرد: در بسیاری از بسته بندی ها نیاز به استفاده از این نوع درب ها نیست اما تولیدکنندگان صنایع غذایی برای تامین قوطی مجبور به خرید آن همراه با قوطی هستند.

وی ادامه داد: درب های آسان بازشو ( Easy Open ) وارداتی هستند و قیمت بالاتری نسبت به داخلی ها دارند.

میررضوی درباره علت اصرار کارخانه های قوطی سازی به تولیدکنندگان صنایع غذایی برای تحویل درب آسان بازشو ( Easy Open ) به مشتریان خود، گفت: کارخانه های قوطی سازی سود خوبی از فروش این نوع درب ها وارداتی می برند به همین دلیل از شرایط مشتریان خود سوء استفاده می کنند.

وی درباره وضعیت قیمت قوطی های مورد نیاز صنایع غذایی پس از خلاء به وجود آمده در تامین ورق آهن ، افزود: در ابتدا قیمت ها جهش داشت و تولیدکنندگان در تامین نیازخود دچار مشکل شده بودند، اما به مرور آرامش به بازار بازگشت.

میررضوی یادآور شد: هم اکنون فولاد مبارکه نیز در حال عرضه ورق مورد نیاز تولید قوطی است که تا حد زیادی در فروکش کردن قیمت ها موثر بوده است.

آرش مجتهدی

نویسنده

آرش مجتهدی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *