اهم اخبار

میهمانی ترامپ با فست‌فود و کوکا

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

شرکت‌کنندگان در مهمانی وی‌آی‌پی رئیس جمهور سابق آمریکا در کمیته اقدام سیاسی محافظه‌کاران موقع شام چیزبرگر و نوشابه کوکا کولای رژیمی به عنوان راهی برای تقلید از علاقه این رئیس جمهور سابق به غذاهای فست فودی صرف کردند.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، به نقل از ایندیپندنت، این مهمانی وی‌آی‌پی پیش از سخنرانی دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در کمیته اقدام سیاسی محافظه‌کاران برگزار شد و نشانه‌ای بود از اینکه چقدر ترامپ بر حزب جمهوری خواه سلطه دارد. دونالد ترامپ جونیور، پسر ارشد ترامپ قرار بود امروز (یکشنبه) سخنرانی اختتامیه را ایراد کند.

دونالد ترامپ به شدت عاشق غذاهای فست فودی است و در سال ۲۰۱۶ میلادی به شبکه سی‌ان‌ان گفته بود که وی حجم و طعم غذا را ترجیح می‌دهد و به همین خاطر غذاهای فست فودی را “غذاهایی فوق‌العاده” می‌داند.

رژیم غذایی ترامپ باعث نگرانی ایوانکا ترامپ، دختر ارشد وی شده بود که در سال ۲۰۱۶ میلادی تاکید کرده بود که می‌خواهد پدر غذاهای سالم‌تر و کم حجم‌تری مصرف کند.

ترامپ در سال ۲۰۱۶ میلادی پس از آنکه نامزدی حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری را به دست آورد، تصویری از خود در حال لذت بردن از خوردن غذاهای مک‌دونالد در کنار نوشابه کوکا کولای رژیمی منتشر کرد.

عشق ترامپ به فست فود حتی پس از ورودش به کاخ سفید نیز ادامه داشت.

ترامپ حتی در سال ۲۰۱۹ میلادی نیز برای تیم قهرمان دانشگاه کلمسون پیتزا و غذاهای فست فودی از مک‌دونالد سرو کرد.

سرویس خبری: بین الملل

منبع: ایندیپندنت

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *