اهم اخبار

درج قیمت تولید‌کننده روی کالاهای اساسی سال آینده اجرایی می شود

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

مدیرکل نظارت بر خدمات عمومی، شبکه های توزیع و اقتصادی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان گفت: درج قیمت تولید کننده روی کالاهای اساسی بسته‌بندی شده، از سال آینده عملیاتی می شود.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، به نقل از فارس، محسن حسین‌لویی در رابطه با زمان اجرای طرح درج قیمت تولید‌کننده بر روی کالاهای اساسی بسته بندی شده، اظهار داشت: طرح درج قیمت تولید کننده بر روی انواع کالاها از اواخر آذرماه امسال اجرا شد و تاکنون چهار مرحله از این طرح اجرایی شده است. 

وی با بیان اینکه مدیریت قیمت کالاهای اساسی بر عهده وزارت جهاد کشاورزی است، افزود: در مورد اجرای طرح درج قیمت تولید کننده بر روی این کالا مقرر شده تا پس از رفع مشکلات احتمالی و آسیب شناسی مراحل اجرا شده این طرح، درج قیمت تولید کننده بر روی کالاهای اساسی بسته بندی شده اجرایی شود. 

مدیرکل نظارت بر خدمات عمومی، شبکه های توزیع و اقتصادی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان بیان داشت: درج قیمت تولید کننده بر روی کالاهای اساسی بسته بندی شده از قبیل مرغ، گوشت، قند، شکر، برنج، لبنیات و غیره در مرحله ششم اجرای طرح درج قیمت تولید کننده و احتمالا از تیرماه سال آینده اجرایی خواهد شد. 

وی افزود: مقرر شده است تا قبل از اجرای طرح درج قیمت تولید کننده بر روی کالاهای بسته بندی وزارت جهاد کشاورزی تثبیت قیمت در مورد این کالاها را انجام دهد و همچنین مشکلات احتمالی این طرح انجام شود و بعد درج قیمت تولید کننده بر روی کالاهای اساسی بسته بندی شده انجام شود.

سرویس خبری: مجلس و دولت

منبع: فارس

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *