اهم اخبار

رونمایی از تندیس دکتر احمد فتح الهی رئیس هیئت مدیره شرکت سبزی ایران در افتتاحیه موزه ملی کارآفرینان بزرگ ایرانی+تصاویر

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

در راستای تجلیل و قدردانی از رشادت فعالین اقتصادی ایران موزه ملی کارآفرینان بزرگ ایرانی افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، تصمیم گرفته شده است در پروژه کارآفرینان بزرگ ایرانی از یکصد کارآفرین بزرگ ایرانی تقدیر شود که در فاز نخست آن از ۱۱ نفر تجلیل گردید و یکی از این افراد احمد فتح الهی بود.

این موزه به همت شهرداری تهران و یونسکو در ایران و تایید سازمان میراث فرهنگی تاسیس گردید و حدود دوهزار مترمربع از فضای باغ موزه قصر به این موزه اختصاص داده شده است در فاز نخست ۱۱ تندیس از بزرگان اقتصادی در این مکان رونمایی شد.

دکتر احمد فتح الهی رئیس هیئت مدیره گروه سبزی ایران که یکی از کارآفرینان بود در این خصوص به خبرنگار اگروفودنیوز گفت: کارآفرینان کار خود را از صفر شروع کرده‌اند و از ابتدا برای پیشرفت کسب و کار خود از خودگذشتگی نشان داده‌اند.

فتح الهی بیان کرد: اکثر افراد با وجود داشتن مدرک کارشناسی با کارگری کار خود را آغاز کرده‌اند و در حال حاضر در صنعت‌های مختلف فعالیت دارند.

وی که در صنعت غذا، صنعت فلزی و ساختمان فعالیت دارد اظهار کرد: چندین سال است به عنوان کارآفرین نمونه از طرف جهاد سازندگی وزارت صنعت انتخاب شده‌ام و این انتخاب‌ها با بررسی رزومه افراد شکل می‌گیرد .

این فعال اقتصادی افزود: این رویداد افتخاری برای کشور است زیرا برای اولین بار انجام شده است و امیدوارم حال که کشور ایران در این زمینه پیش قدم شده است، این موزه برای دیگر کشورها نیز الگویی باشد.






سرویس خبری: صنعت غذا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *