اهم اخبار

افتتاح طرح توسعه دومین واحد تولید شیرینی و بیسکویت کشور(ویتانا) در قزوین

بدون دیدگاه

بخش دوم مرحله اول واحد تولیدی شیرینی و بیسکویت ویتانا در شهرک صنعتی کاسپین قزوین به بهره‌برداری رسید.

 

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی، این واحد تولیدی-صنعتی، با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و جمعی از مسئولان استان افتتاح شد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان با اشاره به فعالیت آزمایشی این واحد از سال گذشته تاکنون، گفت: با بهره‌برداری از این واحد تولیدی ، ۲۲۰ فرصت شغلی ایجاد می‌شود.
حمیدرضا خانپور افزود: این واحد، دومین تولیدکننده بزرگ صنعتی محصولات آردی کشور است که با سرمایه‌گذاری ۳۰۰ میلیارد تومان، ظرفیت تولید سالانه ۴۴ هزار تن انواع بیسکویت و شیرینی را دارد.
وی افزود : ۳۰ درصد محصولات این واحد تولیدی به خارج از کشور صادر می‌شود.
مدیرعاملا شرکت ویتانا نیز گفت: چهار مرحله برای تکمیل این واحد، پیش بینی شده است که ۲ هزار اشتغال ایجاد خواهد کرد.بابایی افزود: در حال حاضر ۱۵۰ نفر در این کارخانه مشغول به کارند.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین در ادامه گفت: مساعدت برای حل مشکل معافیت مالیاتی شهرک صنعتی کاسپین ( محاسبه شعاع هوایی ۱۲۰ کیلومتری ) و تملک اراضی ۳۰۰ هکتاری همجوار این شهرک برای طرح توسعه از اولویت های مهم و اساسی این شهرک در حمایت از سرمایه گذاران و رونق تولید است.
استان قزوین دارای ۳ هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی دارای پروانه بهره‌برداری است.

نوبخت در حاشیه بازدید از واحد تولیدی ویتانا در شهرک کاسپین قزوین: ۳۶۶ هزار میلیارد تومان برای رونق تولید درنظر گرفته شده است.وی با بیان اینکه اعتبارات رونق تولید فقط مشمول واحدهای صنعتی نیست، اظهار داشت: یکی از اولویت‌های نظام جمهوری اسلامی همکاری بیشتر با بخش خصوصی است و می توان با پول دولتی به اجرای طرح‌های عمرانی در کشور سرمایه‌گذاری کرد.

نوبخت یادآور شد: با مشارکت نظام بانکی، بخش خصوصی و اعتبارات عمرانی دولت می توان به راحتی شعار رونق تولید را محقق ساخت.

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *