اهم اخبار

محمدتقی وقوعی مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران ، پگاه شد.

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

محمد تقی وقوعی قائم مقام شرکت صنایع شیر ایران جایگزین علی رومی بعنوان مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران شد.

 

به گزارش اگروفودنیوز ، طی مراسمی که امروز یکشنبه برگزار شد طی حکمی از جانب مدیرعامل هلدینگ صنایع غذایی، دارویی و کشاورزی صندوق بازنشستگی کشوری، مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران منصوب شد.

۵
بنا به این گزارش، علی رومی در معارفه محمدتقی وقوعی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت صنایع شیر ایران گفت: با توجه به این که وقوعی از مدیران با سابقه،وطی یکسال گذشته قائم مقام مدیرعامل شرکت بوده اند و برای پیشبرد اهداف و توسعه بازار میتواند مثمر ثمر باشد لذا تصمیم بر این انتصاب اتخاذ شد.
وی مجموعه صنایع شیر ایران را بزرگترین گروه صنایع لبنی کشور دانست و گفت: تأکید من در این انتصاب بر رعایت قوانین است و باید قوانین و مقررات به نحو صحیح و کامل اجرا شود.
مدیرعامل هلدینگ صنایع غذایی، دارویی و کشاورزی با اشاره به تحولات قانونی جدید در ادامه افزود: ترکیب هیأت مدیره شرکت ها، می بایست با رعایت ضوابط و مقررات قانونی جدید تنظیم گردد.
رومی در بخشی دیگر از سخنانش اظهار داشت: فارغ از ملاحظات سیاسی ناظر بر دریافتی مدیران کشور که از جمله موضوعات مهم است رعایت آن اهمیت دارد. گفتنی است شرکت پگاه زیر مجموعه شرکت صباجهاد می باشد .

مهندس وقوعی قبلا بعنوان قائم مقام شرکت صنایع شیر ایران ، مدیرعامل شرکت بازرگانی صنایع شیر ایران و در چند شرکت پگاه سابقه مدیریت داشته است .

 

انتصاب وقوعی ۲ انتصاب وقوعی۳

 

جهت عضویت در کانال پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی (اگروفودنیوز ) اینجا را کلیک یا لمس کنید .

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *