اهم اخبار

دولت با گرانی۹ درصدی روغن نباتی موافقت کرد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

محمد شریعتمداری، معاون اجرایی رئیس‌جمهوری بر اساس تصویب هیات تعیین و تثبیت قیمت‌ها، مجوز افزایش ۹ درصدی قیمت انواع روغن نباتی از اول مردادماه را صادر کرد.

 

به گزارش اگروفودنیوز  به نقل از مهر محمد شریعتمداری، معاون اجرایی رئیس‌جمهوری بر اساس تصویب هیات تعیین و تثبیت قیمت‌ها، مجوز افزایش ۹ درصدی قیمت انواع روغن نباتی از اول مردادماه را صادر کرد. معاون اجرایی رئیس جمهور با توجه به اختیارات تبصره ۳ قانون اصلاح قانون تعزیرات حکومتی مصوب ۱۳۷۳ و به موجب مقرره دومین جلسه مورخ ۹۵.۰۳.۳۱ کارگروه تنظیم بازار درسال ۹۵ در خصوص قیمت انواع روغن نباتی تصمیم زیر را ابلاغ کرد.

براین اساس پیرو تصمیمات اولین جلسه مورخ ۹۵.۰۲.۲۹ کارگروه تنظیم بازار درسال ۹۵ و در راستای حمایت از کشت دانه‌های روغنی تولید داخل و استفاده از ظرفیت‌های ایجاد شده در صنعت روغن کشی و ترغیب واحدهای روغن نباتی برای خرید دانه های روغنی تولید داخل و همچنین با عنایت به مصوبه مورخ ۹۴.۱۲.۰۳ شورای عالی سلامت و امنیت غذایی کشور در خصوص محدود کردن سهم واردات روغن پالم و با توجه به تصمیمات جلسه مورخ۹۵.۰۳.۰۳ هیئت تعیین و تثبیت قیمت‌ها، با افزایش حداکثر ۹ درصدی قیمت انواع روغن نباتی نسبت به آخرین قیمت‌های مصوب موافقت گردید.

اجرای قیمت های جدید از تاریخ۹۵.۰۵.۰۱ صورت می‌پذیرد و انجمن صنفی صنایع روغن نباتی ایران با همکاری سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان نسبت به اطلاع رسانی و درج قیمت‌ها در سامانه ۱۲۴ اقدامات لازم را معمول نماید.

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *