اهم اخبار

پیگیر متضرر نشدن کشاورزان البرزی هستیم /سیب از طریق خرید تضمینی وارد بازار می‌شود

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه قیمت سیب درجه یک مطلوب است تصریح کرد: خرید تضمینی فقط در مورد سیب درجه سه انجام شد تا کشاورز ضرر نکند به این دلیل که سیب درجه یک و دو با قیمت بالاتری در بازار فروخته می شد.

محمدعلی طهماسبی معاون وزیر جهاد کشاورزی و در امور باغبانی در نمایشگاه مطبوعات در رابطه با مشکل باغبانان سیب اظهار کرد: سیب از طریق خرید تضمینی از کشاورزان وارد بازار می شود. که به سه دسته درجه یک، دو و سه تقسیم می شود.

معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه قیمت سیب درجه یک مطلوب است تصریح کرد: خرید تضمینی فقط در مورد سیب درجه سه انجام شد تا کشاورز ضرر نکند به این دلیل که سیب درجه یک و دو با قیمت بالاتری در بازار فروخته می شد. حتی در استانی مانند همدان و لرستان که سیب زیادی نداشتند هم خرید تضمینی انجام شد.

طهماسبی در پایان تاکید کرد: مسوول این خرید از طرف وزارتخانه سازمان تعاون روستایی است و در هر استانی که این سازمان کم کاری انجام دهد ما پیگیری خواهیم کرد. این بخشنامه دولتی است و در همه استان های کشور لازم الاجراست. در استان البرز اگر این خرید انجام نمی شود ما پیگیری خواهیم کرد و تعاون روستایی استان البرز باید پاسخگو باشد تا کشاورزان البرزی متضرر نباشند.

آرش مجتهدی

نویسنده

آرش مجتهدی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *