اهم اخبار

انبار احتکار کالاهای اساسی در فارس کشف شد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: نیروهای بازرسی این سازمان با همکاری سپاه فجر استان، کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم از جمله روغن و برنج را که در یک انبار احتکار شده بود کشف کردند.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی، روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس در مطلبی به استناد گفته حمیدرضا ایزدی افزود: کالاهای احتکار شده از جمله شامل انواع روغن خوراکی و سرخ کردنی، انواع برنج،چای،رب گوجه فرنگی و غیره که ارزش ریالی آن به میزان ۳۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

پرونده کالاهای قاچاق

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت فارس ادامه داد: همچنین در بازرسی‌های انجام شده از مراکز عمده و انبارها چهار پرونده قاچاق کالاهای ضروری تشکیل شده که ارزش آن بیش از ۷۰۰ میلیون ریال است.

ایزدی بیان کرد: این کالاها شامل روغن زیتون، انواع نوشیدنی، قهوه و غیره می‌شود.

وی ادامه داد: تمام مراکز نگهداری کالا از جمله عمده فروشان و شرکت‌های پخش کالا باید در سامانه جامع انبارها ثبت‌نام کنند و مشخصات و میزان خرید و فروش خود را در این سامانه به ثبت برسانند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: شهروندان می‌توانند هر گونه تخلفات اقتصادی از قبیل گران‌فروشی، احتکار و قاچاق را با ستاد خبری این سازمان یا سامانه ۱۲۴ اطلاع رسانی کنند تا در سریع‌ترین زمان ممکن رسیدگی و با متخلفان برخورد قانونی شود.

سرویس خبری: استان ها

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *