اهم اخبار

سومین نمایشگاه بین‌المللی خرما در شیراز برگزار می‌شود

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

رییس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: سومین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی تجهیزات و صنایع وابسته خرما هفتم تا دهم بهمن‌ماه ۹۹ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی، روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از قول علیرضا واحدی پور افزود: این نمایشگاه با حضور صاحبان صنایع خرما از استان‌های خرماخیز و صنعتی و همچنین کشورهای افغانستان و پاکستان با برپایی بیش از ۶۵ غرفه در سالن سرپوشیده حافظ نمایشگاه بین‌المللی استان فارس واقع در شهرک گلستان شیراز برپا می شود.

به گفته وی، شعار این نمایشگاه تولید پایدار، اشتغال پایدار و صادرات پایدار با پیوند بین حلقه‌های زنجیره ارزش خرما است.

رییس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: کارشناسان با تجربه و خبره سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در زمان برپایی نمایشگاه در غرفه این سازمان حضور خواهند یافت و به بازدیدکنندگان مشاوره علمی، فنی، تخصصی و اداری را ارایه می‌دهند.

واحدی‌پور با بیان اینکه حضور بازدیدکنندگان مشروط به استفاده از ماسک و دستکش است، افزود: به دلیل شیوع کرونا این رویداد با رعایت کامل الزامات سلامت محیط و فاصله‌گذاری اجتماعی، طراحی و اجرا می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت حفظ سلامت بازدیدکنندگان و جلوگیری از ازدحام جمعیت در محل نمایشگاه بیان کرد: به همت شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس واقع در شهرک گلستان شیراز، سامانه برخط صدور بلیت رایگان بازدید از این نمایشگاه راه‌اندازی شده و بازدید با تهیه بلیت امکان‌پذیر است.

رییس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: شیوه دریافت بلیت این نمایشگاه کاملا رایگان است و متقاضیان می‌توانند برای دریافت آن به وب‌ سایت شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس به نشانی www.farsfair.ir  مراجعه کنند.

واحدی‌پور افزود: استان فارس در زمینه صنایع فرآوری و بسته بندی خرما در جنوب کشور مقام اول را دارد.

وی با بیان اینکه بیش از ۶۵ واحد دارای پروانه بهره‌برداری بسته بندی و فرآوری خرما در استان فارس فعالیت می کنند، اظهارکرد: واحدهای مذکور با ظرفیتی افزون بر ۳۴ هزار تن، اشتغال زایی ۵۱۳ نفر و با سرمایه گذاری ۸۷۲ میلیارد ریال فعال هستند.

سومین نمایشگاه بین المللی و تخصصی تجهیزات و صنایع وابسته خرما از روز سه شنبه هفتم تا جمعه دهم بهمن ماه از ساعت ۱۵ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

سرویس خبری: استان ها

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *