اهم اخبار

افزایش سرمایه شرکت زرماکارون در بورس+سند

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

طی اطلاعیه ای سازمان بورس اوراق بهادار با افزایش سرمایه شرکت زرماکارون با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه موافقت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی،سازمان بورس اطلاعیه صدور مجوز افزایش سرمایه گروه صنعتی و پژوهشی زرماکارون را به شرح زیر صادر کرد.

موضوع: صدور مجوز افزایش سرمایه

 

در اجرای قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران (مصوب آذرماه ۱۳۸۴)، تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت زر ماکارون  (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.

سرمایه فعلی:               ۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰   ریال

تعداد سهام قابل انتشار:               ۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ سهم

ارزش اسمی هر سهم:   ۱,۰۰۰  ریال

مبلغ افزایش سرمایه: ۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰  ریال

منبع تأمین افزایش سرمایه:      ۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰  ریال از محل سود انباشته،

 

موضوع افزایش سرمایه: اصلاح ساختار مالی

خاطر نشان می سازد انجام افزایش سرمایه ، حداکثر تا ۶۰ روز از تاریخ این مجوز امکان‌پذیر خواهد بود. عدم انجام افزایش سرمایه در مهلت مقرر، موجب ابطال این مجوز گردیده و انجام آن مستلزم اخذ مجوز جدید از این سازمان خواهد بود.

همچنین مطابق مادۀ ۲۱ قانون بازار اوراق بهادار، ثبت اوراق بهادار نزد سازمان، به منظور حصول اطمینان از رعایت مقرّرات قانونی و مصوبات سازمان و شفافیت اطّلاعاتی بوده و به منزلۀ تأیید مزایا، تضمین سودآوری و یا توصیه و سفارشی در مورد شرکت یا طرح مرتبط با اوراق بهادار، توسط سازمان نمی‌باشد.

 

 

 

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *