اهم اخبار

برای نخستین بار در کشور صورت گرفت/ تولید انبوه کنسرو گوشت شترمرغ با برند طبیعت در کارخانه خوشگوار اصفهان+ فیلم

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

تولید انبوه کنسرو گوشت شترمرغ، براى نخستین بار در کشور در کارخانه خوشگوار اصفهان و با برند طبیعت، آغاز گردید.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، تولید کنسرو شترمرغ در حلی در کشور به تولید انبوه رسید

برای مشاهده فیلم روی ویدیو زیر پلی کنید

جهت مشاهده این ویدیو رو فیلم کلیک یا لمس کنید

پیش از این مدیرامور طیور جهاد کشاورزی استان اصفهان گفته بود : فقدان صنایع تبدیلی محصولات شترمرغ یکی از مهم‌ترین موانع رشد و توسعه این صنعت و همچنین یکی از مهم‌ترین دلایل عدم صادرات محصولات شترمرغ به خارج از کشور است.

 براساس اطلاعات وی میزان تولید گوشت شترمرغ در ۹ ماهه امسال در استان حدود ۱۳۰۰ تن برآورد می‌شود ، اصفهان در تولید گوشت شتر مرغ رتبه اول را در کشور به خود اختصاص داده است.

وی گفته بود صد در صد تولید گوشت شترمرغ در استان مصرف می‌شود و صادرات گوشت آن را به خارج از کشور نداریم، اما صادرات جوجه شترمرغ به خارج از استان با میزان ۴۰ هزار قطعه را داریم.

از سوی دیگر مهندس مسعود بختیاری،نایب رئیس سندیکای صنایع کنسرو و مدیرعامل شرکت خوشگوار اصفهان گفت:برای رسیدن به این هدف وقت بسیار زیادی برای اخذ مجوز های لازم از جمله  پروانه های بهره برداری و پروانه ساخت از سازمان غذا و دارو صرف شد و پس از تولید آزمایشی اواخر هفته گذشته  این محصول جدید به تولید انبوه رسید.

بختیاری در پایان افزود : واقعا عدم تولید کنسرو گوشت شترمرغ خلا احساس می شد که با لطف خدا توانستیم این نقیصه را رفع کنیم  و شاهد حرکت خوبی در صنایع تبدیلی باشیم  که می تواند زمینه ساز  پیشرفت پرورش شتر مرغ در کشور باشد.

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *