اهم اخبار

بنیانگذار گروه صنایع غذایی شیرین عسل در گفتگو با اگروفودنیوز: دولت می تواند با مقررات زدایی راه را برای تولید و صادرات تسهیل کند+ویدیو

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

دکتر یونس ژائله می گوید : تولیدکنندگان ایرانی نیازی به حمایت دولت ندارند و تنها انتظار ما از دولت مقررات زدایی است.

برای مشاهده این ویدیو روی کادر زیر ضربه بزنید – “ترجیحا فیلترشکن دستگاهتان خاموش باشد”

یونس ژائله در گفتگو با پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی”اگروفودنیوز”،وضعیت صنعت غذا در سال ۱۴۰۱ را خوب ارزیابی کرد و گفت: با توجه به شرایط سخت اقتصادی و تحریم های ظاالمانه، صنایع غذایی سال را به خوبی و با موفقیت پشت سر گذاشتند ،

رئیس هیئت مدیره گروه صنایع غذایی شیرین عسل افزود: با این اوصاف صادرات نیز روند رو به رشدی  نسبت به قبل داشت . صورت های مالی در بورس  هم نشان دهنده این است که صنایع غذایی کشور موفق بوده و رشد داشته است.

این کارآفرین برجسته کشور اظهار امیدواری کرد که در سال آینده نیز روند صادرات رو به بهبودی باشد و گفت: ان شاالله در حوزه دیپلماسی  بتوانیم تحریم ها را پشت سر بگذاریم و با احیای برجام و امضای  FATF موانع برداشته شود.

نایب رئیس مجمع کارآفرینان افزود:بسیار امیدواریم در سال آینده محصولات صنایع غذایی  با تولید بیشتر بتوانند به کشورهای بیشتر و بازارهای جدید صادراتی راه پیدا کنند و بازار جهانی را تسخیر کنند، ان شالله بتوان با کمک  وحمایت این دولت  فضای خوبی برای کسب و کار ایجاد شود .

ژائله در خصوص صادرات محصولات شیرین عسل گفت: این شرکت به ۱۶۵ کشور دنیا صادر می شود،.

وی در پاسخ یه اگروفودنیوز در خصوص مقایسه مشوق های صادراتی برای صادرکنندگان ایرانی و کشورهای رقیب نظیر ترکیه توسط دولت هایشان گفت: شرکت های ما نیازی به حمایت دولت ندارند ، تنها انتظارمان از دولت  این است که مقررات زدایی شود، در کشورمان مقررات کمی سختگیرانه است که با اصلاح آن اتفاقات بهتری برای صنایع غذایی کشور می افتد.

برای مشاهده ویدیوهای صنایع غذایی در پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی به بخش چند رسانه ای مراجعه کنید.

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *