اهم اخبار

بیستمین جشنواره خیریه جشن آرزوها با حمایت صنایع غذایی برگزار می شود

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

جشنواره خیریه جشن آرزوها برای برطرف کردن بخشی از نیازهای پسران ۶ تا ۱۵ سال از تاریخ ۲۹ بهمن تا ۲ اسفند ماه برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی (اگروفودنیوز)، وحید قربانی مدیرعامل انجمن دوستداران پسران آسمان و رئیس هیات امنای مجتمع بهزیستی شهید قدوسی در گفتگو با اگروفودنیوز از برگزاری بیستمین جشنواره خیریه جشن آرزوها خبر داد.

قربانی گفت : این جشنواره برای برطرف کردن بخشی از نیازهای پسران ۶ تا ۱۵ سال ایران زمین که از گرمای خانواده محروم هستند از تاریخ ۲۹ بهمن ماه تا ۲ اسفند ماه در مجتمع بهزیستی شهید قدوسی برگزار می شود.

رئیس هیات امنای مجتمع بهزیستی شهید قدوسی افزود: در هیات مدیره این مجتمع بهزیستی نگاهی وجود دارد که شرکت ها و موسسات در طول سال به چندین جشنواره خیریه دعوت می شوند پس ما به عنوان برگزار کننده وظیفه خود میدانیم به نحوی برنامه ریزی کنیم که اهداف تبلیغاتی این موسسات نیز لحاظ بشود.

وی افزود : خوشبختانه این جشنواره در بحث سازه بندی، غرفه بندی، نور پردازی، حضور هنرمندان و انجام تبلیغات از شهرداری برای نصب بنر در محدوده شمیرانات بهره مند است. ضمن اینکه در شبکه های اجتماعی هنرمندان زیادی این حرکت را حمایت کردند و می کنند تا این تبلیغات و اطلاع رسانی ها بیشتر به دست مردم برسد.

قربانی ادامه داد: قطعاً بدون همکاری موسسات وکارآفرینان که در راستای مسئولیت اجتماعی در این سالها همراه ما بودند، نمی توانستیم به بیستمین دوره این جشنواره برسیم.

وی بیان کرد از جمله شرکت های صنایع غذایی که ما را در این جشنواره همراهی کردند می توان به کیک و کلوچه درنا، شرکت ۲۰۲، مهرام، مزمز، آب معدنی واتا، ماهشام و چندین دوره حضور شرکت کاله اشاره کرد.

همچنین پیتزا پرپروک، شیرینی فروشی تارت و شرکت فومن شیمی، کیا گالری، عطر جمال و موسسات دیگر از جمله حامیان این مجموعه بوده اند.

مدیرعامل انجمن دوستداران پسران آسمان افزود: همانطور که اشاره شد هنرمندان نیز در برگزاری این جشنواره ما را یاری کرده اند که می توان از رضا کیانیان، فاطمه معتمد آریا، رخشان بنی اعتماد، لیلا حاتمی، شیلا خداداد، علی اوجی، آذر معماریان و همسر فقیدشان استاد علی معلم نام برد و از حضور بهمن فرمان آرا در سالیان قبل یاد کرد همچنین مجله دنیای تصویر که در دعوت از هنرمندان نقش به سزایی داشت.

وحید قربانی در ادامه به حضور رضا یزدانی، محسن یگانه و علی لهراسبی، محمد علیزاده و بهنام بانی که در این جشنواره به صورت رایگان برای کودکان برنامه اجرا کرده اند نیز اشاره کرد و افزود حضور هنرمندان باعث استقبال هر چه بیشتر مردم نیز می شود و این مجموعه همیشه قدردان این عزیزان بوده است.

سرویس خبری: صنعت غذا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *