اهم اخبار

شرکت زرین ذرت شاهرود محصول جدید خود را روانه بازار کرد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

سرپرست شرکت زرین ذرت شاهرود با بیان اینکه مالتو دکسترین به عنوان هشتمین محصول شرکت در سبد محصولات این شرکت قرار گرفت افزود: تولید این محصول باعث افزایش ارزش افزوده و افزایش سود خالص شرکت خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، محمدمهدی اختری سرپرست شرکت زرین ذرت شاهرود با اعلام اینکه یک محصول جدید توسط این شرکت روانه بازار شده است افزود: مالتو دکسترین به عنوان هشتمین محصول در سبد محصولات شرکت زرین ذرت قرار گرفت.

وی افزود: این شرکت با استفاده از تخصص پرسنل تجهیزات و دستگاه های موجود اقدام به تولید مالتو دکسترین از دوغاب نشاسته کرد.

اختری با بیان اینکه شرکت زرین ذرت قابلیت تولید ۱۶۰۰۰ تن مالتو دکسترین در سال را دارد ادامه داد: این محصول در حال حاضر پس از تولید آزمایشی و بررسی کیفیت آن روانه بازار شده است.

سرپرست شرکت زرین ذرت شاهرود افزود: تولید این محصول ضمن تنوع در سبد محصولات باعث افزایش ارزش افزوده و افزایش سود خالص شرکت خواهد شد.

گفتنی است مالتو دکسترین یکی از محصولات تولید شده از ذرت است که در صنایع مختلف از جمله صنایع لبنی، شکلات، بستنی و آرایشی و بهداشتی و شیر خشک کاربرد دارد.

سرویس خبری: صنعت غذا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *