اهم اخبار

مدیربازاریابی گروه صنعتی مینو:با وجود چالش های موجود در صنعت غذا، گروه صنعتی مینو با توسعه خطوط تولید در سراسر کشور، در اشتغالزایی نیز موفق عمل کرد+ویدئو

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی “اگروفودنیوز”،دکتر حمیدرضا حامی، مدیربازاریابی گروه صنعتی مینو در حاشیه سی امین نمایشگاه ایران اگروفود به خبرنگار ما گفت: گروه صنعتی مینو ،درطول سه سال گذشته سرمایه گذاری های خوبی را در زمینه صنایع غذایی انجام داده است و با توجه به حضور شرکت هایی همچون شرکت کشت و صنعت ماریان با برند چاشنی،شرکت صنایع غذایی و آشامیدنی مینو زاگرس با برند آیسلند و بیشه در حوزه نوشیدنی،شرکت صنایع غذایی مینو کاسپین در حوزه روغن، قند فسا با برند دلگشا در حوزه قند و شکر تصمیم بر این شد که برای اولین بار در نمایشگاه ایران اگروفود شرکت کنیم،خوشبختانه هم به واسطه حضور برند مینو به خاطر نام و آوازه آن و هم بخاطر کیفیت خود نمایشگاه، این استقبال بی نظیر بوده است.

مدیر بازاریابی گروه صنعتی مینو در ادامه خاطرنشان کرد: شرکت های گروه که ۲۲ شرکت هستند و توانستند به اندازه نیازی که مد نظر بوده بهره های لازم را از نمایشگاه ایران اگروفود ببرند و پاسخگوی مراجعینی که در داخل کشور و چه در حوزه بین الملل از کشورهای مختلف حضور پیدا کردند،باشند.

حامی افزود:در این نمایشگاه هم در حوزه صادرات سفارشات خوبی داشتیم و هم در حوزه توزیع در بخش داخلی همکاری ها را گسترش دادیم.

مدیربازاریابی گروه صنعتی مینو تصریح کرد:شرکت قاسم ایران از شرکت های تابعه گروه صنعتی مینو در حوزه پخش است که بزرگترین شرکت پخش ایران می باشد که در حوزه غذایی،دارویی،آرایشی،بهداشتی و سلولزی فعالیت گسترده ای در سراسر کشور دارد و شرکت های تولید مینو نیز از دیر باز مخاطب خود را داشتند.

وی افزود: در این نمایشگاه علاوه بر حضور گروههای غذایی و آشامیدنی نامبرده،شرکتهای شیرینی و شکلات مینو نیز در این نمایشگاه حضور فعالی داشتند که ان شالله بعد از نمایشگاه با پی گیری نشست های نمایشگاه در خدمت مخاطبان خود خواهیم بود.

حامی در خصوص صادرات گروه صنعتی مینو بیان کرد: شرکت صادراتی پرسویئس از دیرباز صادرات محصولات گروه صنعتی مینو را به اقصی نقاط دنیا برعهده داشته و اکنون نیز فعالیت آن توسعه و گسترش یافته است، این شرکت به کشورهای همسایه و حوزه خلیج فارس،اروپا،آمریکای شمالی و آفریقا را تحت پوشش داریم. علی الرغم مسائلی به واسطه تحریم ها و مشکلات نقل و انتقال مالی بوجود آمده بود،خوشبختانه توانستیم آن بازاری که داشتیم و ارتباطی که با خرده فروشان و عمده فروشان و نمایندگانی که داریم حفظ کنیم و در تلاش هستیم این ارتباط را با محصولات جدیدی که طراحی کردیم و دردست تولید و توسعه است گسترش دهیم.

مدیر بازاریابی گروه صنعتی مینو با بیان چالش های موجود در صنعت غذا گفت:یک سری چالش ها از یک سال و نیم گذشته شامل شرکت های تولیدی و حتی خدماتی شد که می توان به حقوق دستمزد و آزادسازی نرخ ارز روی برخی مواد اولیه که به صورت استراتژیک در فرآیند تولید شرکت های مختلف و هم بحث تحریم ها و جهش نرخی که وجود داشت و کم شدن قدرت خرید مردم به واسطه آن کاهش تقاضا در بازار شد،اشاره کرد. برای همین بسیاری از شرکت ها راهکارشان کاهش هزینه و تعدیل منابع انسانی بود، خوشبختانه در گروه صنعتی مینو تعدیل نیرو نداشتیم و درکنار آن حتی سرمایه گذاری جدیدی داشتیم و توانستیم خطوط تولیدی جدیدی را در استان های مختلف راه اندازی کنیم و منابع انسانی جدیدی را نیز به مجموعه اضافه و جذب کنیم.

وی گفت: این چالش ها همیشه در کشور بوده و هست به نظرم هر کسب و کاری که در کشور فعالیت می کند،باید بداند در محیطی که نوسان ،عدم قطعیت و ابهام و پیچیدگی وجود دارد، متناسب با آن با کمک استراتژیست هایی که درآن سازمان هستند راهکارهای دقیق و صحیح ارائه دهند، که ما هم در بازاریابی گروه صنعتی مینو با فرآیندی که داریم با کمک شرکت هایی که داریم توانستیم این مسائل را پوشش دهیم .

وی در پایان گفت: از تمام هموطنان دعوت می کنم که در نمایشگاه شیرینی و شکلات که در شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود ازغرفه مینو بازدید کنند.

فاطمه کاشانی

نویسنده

فاطمه کاشانی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *