اهم اخبار

نگران تامین نهاده دامی نباشید

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

عباسی معروفان گفت: بیش از ۲۵۰ میلیون دلار ثبت سفارش تایید شده برای نهاده دامی داریم و نگرانی در خصوص تامین نهاده وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی (اگروفودنیوز)، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسن عباسی معروفان سرپرست دفتر خدمات بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی درباره آخرین جزئیات ثبت سفارش نهاده های دامی اظهار کرد: بنابر آمار بیش از ۲۵۰ میلیون دلار ثبت سفارش تایید شده  برای نهاده دامی داریم که برای تخصیص ارز به بانک مرکزی ارسال شده است.

وی با بیان اینکه در فروردین تخصیص ارزی به واردات نهاده دامی صورت نگرفت، افزود: در چند روز گذشته تخصیص ارز به ثبت سفارش نهاده های دامی آغاز شده است و همواره بانک مرکزی پس از بررسی تخصیص های لازم را انجام می دهد.

عباسی معروفان ادامه داد: با توجه به آنکه موجودی کالا در بنادر به اندازه کافی است، بنابراین نگرانی از حیث تامین کالا نداریم و پس از تخصیص ارز، نهاده به مرور در اختیار دامدار و مرغدار قرار می گیرد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه مشکلی در تامین نهاده دامی نداریم، بیان کرد: امر ترخیص نهاده مرتب در حال انجام است و جای هیچ گونه نگرانی در این خصوص نیست.

سرویس خبری: دام و طیور و آبزیان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *