اهم اخبار

همزمان با روز جهانی کارگر و عید سعید مبعث از کارگران نمونه شرکت پگاه تهران تقدیر شد + تصاویر

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

در مراسمی همزمان با عید مبعث و روز جهانی کارگر  با حضور مدیران و کارکنان پگاه تهران از پیشنهادهای برتر و کارگران نمونه این مجموعه نقدیر شد.

 

به گزارش اگروفودنیوز همزمان با عید سعید مبعث .مراسم بزرگداشت هفته کار و کارگر  وبرترین های نظام پیشنهادات  تحت عنوان جشن مشارکت در شرکت شیر پاستوریزه پگاه  تهران در تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه با حضور جمع کثیری از کارگران عزیز مدیران معاونین ومدیر عامل شرکت برگزار گردید.
. در این    ضمن تبریک روز جهانی کارگر؛ گزارشی از وضعیت مجموعه ارائه نمود. وی ابراز امیدواری کرد،در سال ۹۵ با برنامه ریزی انجام گرفته به سوی اهداف ترسیم شده  رسید    .  جریان ضمن حمایت از  همه کارگران این کارخانه افزود در نظر است یا بازنشستگی هر دونفر از نیروهای رسمی با قراردادی  یک نفر از کاگران پیمانی به صورت قراردادی تغییر وضعیت دهد . ضمن اینکه تسهیلاتی جدیدی از اردیبهشت  به این قشر زحمتکش  اعطاء خواهد شد .

در ابتدای این مراسم کاظم هادی مسئول گروه نظام پیشنهادات پگاه تهران، طی گزارشی از دریافت پیشنهادات در سال ۹۴ .اعلام کرد که تعداد پیشنهادات در سال گذشته کاهش داشت ولی در زمینه ی کیفیت و بهره وری ارتقا داشت و باید اذعان کرد که شرکت پگاه تهران در این نظام مهم فکری ضمن اینکه پیشرو است به ارتقا بهره وری و کیفیت و صرفه جویی بهتری رسیده است .

p1 p2 p4 p5 p6 p7 p8

 
در پایان این مراسم از کارگران نمونه سال ۹۴ و همچنین  برترین های نظام پیشنهادات شرکت تجلیل به عمل آمد . شایان ذکر است اجرای برنامه های هنری متنوع و برگزاری مسابقه از دیگر بخش های این مراسم بود .

 

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *