اهم اخبار

مجامع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده انجمن حبوبات ایران برگزار شد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

جلسه مجمع عمومی فوق العاده و مجمع عمومی عادی سالیانه انجمن حبوبات ایران روز گذشته در سالن جلسات اتاق بازرگانی ایران تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، از روابط عمومی انجمن حبوبات ایران، مجمع عمومی عادی سالیانه در سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ و مجمع عمومی فوق العاده انجمن حبوبات ایران، با حضور ۶۶/۱۷ درصد از اعضای حقیقی و حقوقی، حسابرس، بازرس قانونی و نماینده اتاق بازرگانی ایران روز گذشته بیست و سوم خردادماه برگزار شد. در ابتدای جلسه، هیات رئیسه مجمع به ریاست داود لپه چی رئیس انجمن تشکیل شد و در ادامه دبیر انجمن، گزارش فعالیت هیات مدیره و خلاصه ای از عملکرد انجمن در سال ۱۴۰۰ را ارائه کرد و همچنین صورت‌های مالی انجمن به تصویب اعضا رسید. مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال به عنوان حق ورودیه و مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال به عنوان حق عضویت تعیین شد.

ادامه جلسه به برگزاری انتخابات بازرس اختصاص یافت که بر اساس آرای به دست آمده، ارشاد طالبی برای سومین سال پیاپی در سمت بازرس اصلی و عیسی حاتم پور به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

مجمع عمومی فوق العاده نیز پس از مجمع عمومی عادی سالیانه برای تصویب تغییر محل اقامتگاه قانونی انجمن به آدرس تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان مفتح شمالی، خیابان دهم، پلاک ۹، طبقه ۵ تشکیل شد.

سرویس خبری: صنعت غذا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *