اهم اخبار

گروه صنایع غذایی درنا در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات تبریز

۱ دیدگاه

گروه صنایع غذایی درنا با محصولات جدید در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات تبریز حضور داشت.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، هفدهمین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات تبریز با حضور حداکثری بازدیدکنندگان داخلی و خارجی از تاریخ۰۴/۰۲/۱۴۰۳ الی ۰۷/۰۲/۱۴۰۳ برای بازدید علاقه مندان و فعالان صنعت شیرینی و شکلات در سالن امیرکبیر تبریز برگزار گردید.

گروه صنایع غذایی درنا باهمراهی و مشارکت مستقیم کارخانه درنای بنیس که از زیرمجموعه های این هلدینگ و تولید کننده انواع کلوچه، کوکی و بیسکویت می باشد در این نمایشگاه شرکت کردند.

درنا در این نمایشگاه همانند بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی تهران که شکلات صبحانه و شکلات های واقعی(Real) را معرفی کرد شگفتانه ای برای بازدیدکنندگان و دوست داران نوشیدنی های گرم برپایه قهوه را داشت.

کافی میکس های درنا، گام بزرگ بعدی این شرکت در تولید محصولات جدیدی است که برپایه قهوه بوده و در سه طعم(۱*۲)، (۱*۳) و کاپوچینو تولید می‌شوند. درنا در۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ عملاً ورود خود به دنیای قهوه را به دوست داران  این نوشیدنی اعلام کرد.

لازم به ذکر است دومین شگفتانه درنا در این نمایشگاه معرفی کارخانه ای عظیم با حداقل ۲۰ خط تولید در شهرستان شبستر بود که طی چندماه اخیر به بهره برداری خواهد رسید و نوید رفع بیکاری برای مردم شریف این استان و ارزآوری برای کشور عزیزمان ایران را دارد که مسئولان کشوری و لشکری باحضور در غرفه درنا  از پدر سخت کوش درنا حاج صمد رسولوی تقدیر و تشکر کردند.

سرویس خبری: صنعت غذا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

نظر برای این مطلب

  1. علی رضازاده says:

    در در در درنا❤️درنا باعشق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *