اهم اخبار

رئیس تعاونی تولیدکنندگان مواد غذایی هم‌صنف از فعالیت کارگاه‌های زیرزمینی غیر مجاز در کشور خبر داد.

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

رئیس تعاونی تولیدکنندگان مواد غذایی هم‌صنف از فعالیت کارگاه‌های زیرزمینی غیر مجاز در کشور انتقاد کرد

به گزارش اگروفودنیوز ،دکترمهدی کریمی‌تفرشی رئیس تعاونی تولیدکنندگان مواد غذایی هم صنف در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: یکی از اهدافی که ما در تعاونی مقابل مصرف تولید کنندگان داریم مبارزه با کارگاه‌های زیرزمینی است که به صورت غیر مجاز در حال فعالیت هستند. در این راستا نامه نگاری‌های زیادی را با کمیسیون‌های متخلف، مجلس، سازمان استاندارد و همچنین وزارت بهداشت داشتیم و توانستیم به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.
وی با بیان اینکه خواهان همکاری‌ دولت در کنار بخش خصوصی برای رفع مشکلات هستیم، تصریح کرد: دوستان ما در دولت ما را به عنوان یک عضو همکار در کنار خودشان داشته باشند تا مشکلاتی از این قبیل رو با همکاری‌های لازم حل کنیم.
رئیس تعاونی تولید کنندگان مواد غذایی هم صنف در خصوص  معضلات مواد غذایی نامرغوب اظهار کرد: تولیدکنندگان غیر مجاز در کارگاه‌های زیرزمینی مشغول فعالیت بوده و از مواد غذایی اولیه نامرغوب در تولید استفاده می‌کنند که ما شاهد بودیم مواد اولیه‌ای که تاریخ مصرف آنها مدت‌ها گذشته را با قیمت‌های ارزان خریداری و مصرف می‌کنند.
کریمی‌تفرشی در رابطه با خریداری مواد غذایی و مصرف آنها از سوی مردم بیان کرد: بعضی از خریداران و مصرف کنندگان به فکر منفعت مالی خودشان هستند. این امر برای سلامت جامعه زیان‌آور است و نباید این کالاها خریداری شود زیرا در دراز مدت برای سلامت عمومی جامعه تاثیر منفی خواهد گذاشت.
مدیرعامل شرکت صنایع غذایی گلها  یادآور شد: مردم عزیز کالاهای مورد نیاز خود را از فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مراکزی که دارای مجوز هستند خریداری کنند و به مصرف برسانند.
امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *