اهم اخبار

بازدید معاون وزیر صمت و رئیس سازمان توسعه و تجارت ایران از پگاه تهران

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

دکتر مودودی ریاست سازمان توسعه و تجارت ایران به همراه تنی چند از مدیران و معاونین سازمان توسعه تجارت ، از شرکت پگاه تهران بازدید کرد و مورد استقبال دکتر ابراهیم حسینی، مهندس کاشانی زاده، دکتر زکریائی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی (اگروفودنیوز) به نقل از  روابط عمومی و ارتباطات صنایع شیر ایران، مودودی پس از بازدید از کارخانه های طلوع و محصولات پاستوریزه، محصولات پودری وشیرخشک  گفت: سازمان توسعه و تجارت در سال رونق تولید بدنبال تعامل بیشتر با شرکت هاو برند های دولتی و خصوصی بوده و قصد دارد در راستای توانمندسازی بخش تولید داخل نسبت به افزایش صادرات به کشورهای منطقه و همسایه پرداخته و فضای کسب و کار را در کشور رونق دهد ودر جهت بین اللملی کردن بنگاه ها و برند های معروف کشور اقدام نماید.

وی گفت رونق تولید قطعا موجبات اشتغال و رفع بیکاری را در کشور در بر خواهد شد.

دکتر حسینی مدیرعامل صنایع شیر ایران نیز اظهار امید واری کرد حضور ریاست محترم سازمان موجبات تعامل بیشتر و سازنده را بین صنایع شیرایران و سازمان توسعه و تجارت ایران در خصوص صادرات به کشورهای همسایه را فراهم نمائید.

حسینی برای رفع موانع صادرات لبنیات به کشورهای منطقه غرب آسیا، آسیای میانه و روسیه خواستار تشکیل کمیته های مشترک بین صنایع شیر ایران و سازمان مذکور شد.

 

 

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *