اهم اخبار

پیدا شدن موجودی عجیب و ترسناک در پاکت آبمیوه ویتا کو کو + تصاویر

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

فردی پس از آنکه محتویات یک آبمیوه صنعتی را نوشید متوجه موجودی عجیب در پاکت آبمیوه شد و تصاویر آن را در فضای مجازی به اشتراک گذاشت.

به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ خانم باربارا کلاین اهل نیویورک پس از بازکردن درب یک لیوان آب نارگیل محصول شرکت مشهور Vita Coco در حین نوشیدن بخشی از بدن یک حیوان کوچک را به اشتباه نوشیده است. پس از آنکه خانم کلاین با چاقو بدنه ظرف را پاره کرد با صحنه عجیبی روبه رو شد، این موجود که ظاهری مانند ماهی مرکب یا همان هشت پا دارد داخل ظرف آب نارگیل دیده شد.
پیدا شدن اختاپوس در آب نارگیل یک شرکت مشهور آبمیوه سازی+ تصاویر
خانم کلاین می‌گوید: پس از قورت دادن این موجود دچار دل درد شدید و حالت استفراغ شده و ناراحتی گوارشی او ادامه پیدا کرده است.
پس از مکاتبه وی با شرکت تولید کننده آب نارگیل، مقامات آن شرکت اعلام کرده‌اند بالاترین سطح استانداردهای ایمنی مواد غذایی را در تمامی مراحل تولید نوشیدنی و محصولات خود رعایت می‌کنند و نیز کیفیت و ایمنی مواد غذایی در آزمایشگاه‌های داخلی و خارجی قبل از ارسال به بازار برای فروش بررسی می‌شود.
پیدا شدن اختاپوس در آب نارگیل یک شرکت مشهور آبمیوه سازی+ تصاویر
با این حال مقامات این شرکت اعلام کرده اند که به دلیل نداشتن مواد نگهدارنده در محصولات این شرکت در موارد بسیار نادر امکان دارد که ماده و شیء خارجی وارد محصول شده باشد و به عبارتی این آب نارگیل کپک زده است.
خانم کلاین، اما اعتقاد دارد که یک موجود جاندار و نه یک قطعه کپک در آب نارگیل او وجود داشته و او عکس‌هایی از این موجود را در تمامی شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته است.
مقامات Vita Coco اعلام کرده‌ند کلیه همکاری‌های لازم با خانم کلاین را تا روشن شدن ماجرا انجام می‌دهند.
پیدا شدن اختاپوس در آب نارگیل یک شرکت مشهور آبمیوه سازی+ تصاویر
امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *