اهم اخبار

افتتاح بیمارستان هزار تخت خوابی مهدی کلینیک با سرمایه‌گذاری گروه اقتصادی گلستان

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

بیمارستان هزار تختخوابی مهدی کلینیک، اهدائی خیر مرحوم حاج سید محمد گرامی و با سرمایه‌گذاری گروه اقتصادی گلستان به زودی آماده خدمت به بیماران است.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، بزرگترین پروژه ملی سلامت در تاریخ ایران، بیمارستان فوق تخصصی هزار تختخوابی مهدی کلینیک اهدایی خیریه، حاج سید محمد گرامی آماده بهره‌برداری است.

بر اساس این گزارش، بیمارستان مهدی کلینیک، یکی از بزرگترین و مجهزترین بیمارستان‌های کشور است که ساخت آن با سرمایه گذاری گروه اقتصادی گلستان و همت حاج سید محمد گرامی در سال ۱۳۹۱ آغاز شد و در حال حاضر با تلاش دانشگاه علوم پزشکی تهران آماده بهره برداری می باشد.

مهدی کلینیک یک بیمارستان مجهز فوق تخصصی است که در بیمارستان ۱۵۰۰ تختخوابی امام خمینی(ره) راه اندازی و به ظرفیت این مجتمع بیمارستانی اضافه می‌شود.

به گزارش اگروفودنیوز، پروژه منحصر به فرد احداث بیمارستان مهدی کلینیک با هدف ارائه خدمات پزشکی و بهداشتی یکی از بزرگترین پروژه‌های خیریه ملی و غیرانتفاعی است که از حمایت مستقیم شرکت گلستان برخوردار است. موسسه خیریه مهدی موعود به عنوان مجری اصلی این پروژه یکی از مجموعه‌های خیریه‌ای است که به وصیت مرحوم حاج سید محمد گرامی موسس و بنیان‌گذار گروه تجاری گلستان و در راستای تحقق بخشیدن به تعهد اجتماعی و دیدگاه بشر دوستانه این گروه تاسیس شده است.

برای مشاهده این فیلم کوتاه روی ویدیو زیر کلیک کنید

برای مشاهده ویدئوهای صنایع غذایی در پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی به بخش چند رسانه ای مراجعه کنید.

سرویس خبری: صنعت غذا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *