کارکنان اهدا کننده پلاسما به نحوه شایسته تشویق میشوند.
به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی، به نقل از روابط عمومی صنایع شیر ایران؛ محمد شریعتمداری در توییتی از وزرای خارجه و ارتباطات خواست تا با تشویق کارکنان وزارتخانه متبوع خود به منظور کمک به بیماران کرونایی آنان را به پویش اهدای پلاسما دعوت کنند.
حالا در بخشی از نامه منتشر شده شریعتمداری به کلیه مجموعههای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آمده است: «چنانچه کارکنان ذیربط در یک اقدام ارزشمند داوطلبانه، پلاسمای خون خود را اهدا کنند از سرفصلهای بودجه مربوطه به نحو شایستهای مورد تشویق قرار خواهند گرفت»

برای دریافت خبرنامه روزانه ثبت نام کنید
با ما همراه باشید! جدیدترین اخبار فوری را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید.
[mc4wp_form id=125514]
با ثبت نام، شما با شرایط استفاده ما موافقت میکنید و رویههای مربوط به دادهها در سیاست حفظ حریم خصوصی ما را میپذیرید. میتوانید در هر زمان اشتراک خود را لغو کنید.


































