اهم اخبار

رئیس سازمان صمت تهران اعلام کرد: صدور مجوز کسب‌ و کار به خانه صنعت‌ و معدن واگذار شد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: وزارت صمت در راستای تسهیل فضای کسب‌ و کار، صدور مجوز در این خصوص را به خانه صنعت‌ و معدن استان تهران واگذار کرد.

به گزارش صنعت غذا و کشاورزی،  به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت،  یدالله صادقی در آیین تجلیل از برگزیدگان صنایع و معادن استان تهران، اظهار داشت: وزارت صمت در راستای تسهیل فضای کسب‌ و کار، صدور مجوز در این خصوص را به خانه صنعت‌ و معدن استان تهران واگذار کرده است.

رئیس سازمان صمت استان تهران افزود: البته در گذشته نیز صدور بخشی از مجوزهای کسب‌وکار بر عهده این تشکل بود که برای اثربخشی تصمیمات، نیاز است دستورالعمل‌ها تغییر اساسی داشته باشند.

وی تصریح کرد: اقداماتی برای اصلاح ضوابط اجازه افزایش تولید و استقرار کارخانه‌ها در شعاع ١٢٠ کیلومتر تدوین شده است و به توافق‌های مثبتی دست یافته‌ایم.

صادقی اضافه کرد: در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید نیز، برای تخصیص تسهیلات به واحدها و بنگاه‌های اقتصادی و تامین زیرساخت‌ها از جمله آب، برق و گاز به نتایج خوبی دست یافته‌ایم.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط اقتصادی، اجازه ندادیم هیچ واحد تولیدی و صنعتی به دلیل نپرداختن مالیات، حق بیمه و کارخانه‌های در شرف تملیک بانک‌ها تعطیل شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: واحدهایی که باید به شهرک‌های صنعتی منتقل شود، هرچه سریع‌تر اقدامات لازم در این خصوص را انجام دهند و زمین‌های واگذارشده به افراد سودجو در این شهرک‌ها هم خلع ید می‌شوند.

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *