اهم اخبار

نخستین همایش پژوهش های نوین در حوزه R&D و شرکت های برتر صنایع غذایی با محوریت فرآورده های لبنی آغاز به کار کرد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

نخستین همایش پژوهش های نوین در حوزه R&D و شرکت های برتر صنایع غذایی با محوریت فرآورده های لبنی همزمان با یازدهمین جشنواره علوم و صنایع غذایی (جایزه دکتر حبیب الله هدایت) و دهمین همایش تحقیق و توسعه برتر (جایزه شهاب) امروز صبح در انستیتو تغذیه برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی (اگروفودنیوز)، نخستین همایش پژوهش های نوین در حوزه R&D و شرکت های برتر صنایع غذایی با خوش آمدگویی دکتر ابراهیم حسینی مدیرعامل صنایع شیر ایران (پگاه) و رئیس کمیته برگزاری همایش، آغاز گردید. از دیگر سخنرانان این همایش دکتر شهریار دبیریان دبیر همایش، دکتر محمدحسین عزیزی رئیس هیئت مدیره انجمن علوم و صنایع غذایی ایران و دکتر سید محمد حسینی بنیانگذار انجمن علوم و صنایع غذایی ایران بودند.

در این همایش سه پنل علمی با عناوین راهبردهای توسعه کمی و کیفی شیر خام و مواد اولیه، تولید ناب، محور توسعه بازار و نقش پژوهش های علمی و کاربردی در بهبود شاخص های کیفی محصولات در حال برگزاری است.

گفتنی است یازدهمین جشنواره علوم و صنایع غذایی (جایزه دکتر حبیب الله هدایت) و دهمین همایش تحقیق و توسعه برتر (جایزه شهاب) از ساعت ۱۵ شروع می شود.

 

فاطمه کاشانی

نویسنده

فاطمه کاشانی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *