اهم اخبار

بمناسبت بیست و سومین سالروز تاسیس شرکت پادراتوس / آشنایی با شرکت پادراتوس

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print
[heading]کارخانه پادراتوس در سال ۱۳۷۱ تاسیس و کار خود را با تولید محصولات پنیر آب نمکی و خامه پاستوریزه آغاز نمود. با توسعه ظرفیت کارخانه پس از گذشت قریب به ۱۸ سال در حال حاضر این مجموعه با بهره گیری از ۱۰۰ نفر پرسنل مجرب و دستگاه های مدرن تولید و استفاده از مواد اولیه خصوصا شیر تامینی از منطقه قوچان و مشهد مشغول به تولید انواع فراورده های لبنی می باشد.[/heading]

این مجموعه با داشتن شبکه توزیع و نمایندگی های فراوان در سرار کشور توانسته محصولات باکیفیت خودرا در بیش از ۲۰ استان کشور و چند کشور همجوار در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد که در این راستا تلاش مضاعفی در جهت گسترش شبکه توزیع، تعدیل قیمت ها از طریق حذف واسطه ها  و سهولت دسترسی مصرف کننده به محصولات به صورت کاملا جدی در دست انجام است.

همواره تلاش این مجموعه در جهت تولید محصولات متنوع و ارتقاع سطح کیفی محصولات و در کل جلب رضایت مصرف کنندگان  محترم و افزایش تعداد دوستداران و محصولات پادراتوس بوده است.

در این میان همواره تلاش نموده ایم تا ضمن ارائه یک برنامه غذایی مناسب برای کلیه سنین مصرف کنندگان و همگام با برنامه های بهداشتی و غذایی بین الملی در جهت فرهنگ سازی مصرف صحیح، سلامت خانواده ها را در راس اهداف خود قرار داده  و هر روز محصولاتی جدید تر و با کیفیت بهتر در اختیار هموطنان عزیز  و سایر مصرف کنندگان قرار دهیم.

مجموعه پادراتوس در این راه با بهره گیری از تجارب و توانایی های سایر مجموعه های صاحب نام بین المللی در زمینه های تحقیقاتی ، خدمات رسانی  ودیگر زمینه ها وابسته به فعالیت خود در تلاش است تا به بالاترین سطح کیفی دست یابد.

 

مهندس نعیمی مدیرعامل شرکت پادراتوس در مورد رمز موفقیت به اگروفودنیوز خود گفت : من به شخصه در مقابل نوسانات و نا ملایمات با امید و توکل به خدا ، سربلند بودم . بطوریکه بعد از فارغ التحصیلی از دانشگاه در یک کارخانه رب به عنوان مسئول فنی مشغول شدم ، و یکسال فعالیت کردم و مدام به فکر تولید و کار شخصی بودم و با توجه به اینکه در زمان فارغ التخصیلی ما محصولات لبنی کم بود ، متقاضی ورود به این عرصه شدم و خدا را بابت تمام الطافش سپاسگزارم.

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *