اهم اخبار

پیام وزیر جهادکشاورزی به مناسبت روز جهانی غذا

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

۲۵ مهرماه (۱۶ اکتبر) روز جهانی غذا را به همه دست اندرکاران حوزه غذا «از مزرعه تا سفره»تبریک عرض می نمایم و از خدمات فعالان حوزه غذا سپاسگزارم.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی، وزیر جهادکشاورزی به مناسبت روز جهانی غذا در پیامی ۲۵ مهرماه (۱۶ اکتبر)، روز جهانی غذا را به همه دست اندرکاران “از مزرعه تا سفره” را تبریک گفت و از خدمات فعالان این حوزه در اجرایی کردن نظام تولید محصول گواهی شده، بهبود محتوای موادمغذی در محصولات، پایش کیفیت و سلامت محصولات و ارتقای سهم نهاد ها‌ی بیولوژیک در سبد آفت کش‌ها و کود‌های مصرفی تشکر کرد.

دربخشی از پیام کاظم خاوازی آمده است، امروزه بخش کشاورزی به منظور پاسخگویی به نیاز روزافزون غذا برای جمعیت رو به رشد و نیز توسعه پایدار، نیازمند برنامه ریزی و استفاده بهینه از نهاد‌ها برای ثبات امنیت غذایی است، به همین دلیل تلاش تمامی دست اندرکاران موثر در چرخه تولید تا مصرف محصولات نیازمند برنامه ریزی مدون و منسجم و افزایش حداکثری سطح تعاملات داخل و خارج بخش با رویکرد استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی، تشکل ها، انجمن‌ها و اتحادیه‌های مختلف است.

در بخش دیگری از این پیام وزیر جهادکشاورزی ابراز امیدواری کرد: با یاری ایزد منان و با تلاش همگانی و جهادی دست در دست هم در سال جهش تولید بتوانیم گام‌های بلندی در مسیر ارتقای سلامت و امنیت غذایی مردم برداریم.

سرویس خبری: کشاورزی

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *