اهم اخبار

بخش کشاورزی تنها نقطه امید کشور برای تاب‌آوری اقتصادی

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

وزیر جهاد کشاورزی گفت: بخش کشاورزی تنها نقطه امید کشور برای تاب‌آوری اقتصادی است.

به گزارش صنعت غذا و کشاورزی (اگروفودنیوز)، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی،کاظم خاوازی در مراسم معارفه خود به عنوان وزیر جهاد کشاورزی که با حضور معاون اول رئیس جمهور و مدیران ارشد وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد، با اشاره به این که بخش کشاورزی از پیچیدگی‌ها، مشکلات و نوسانات زیادی رنج می‌برد، تصریح کرد: این بخش تنها نقطه امید کشور برای تاب‌آوری اقتصادی است.

وی گفت: صمیمانه دست یاری به سوی همه همکاران دراز می‌کنم و امیدوارم با تمام قوا به میدان بیایند و شاهد توفیقات روزافزون بخش کشاورزی باشیم.

وی با قدردانی از تلاش‌های نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی اظهار امیدواری کرد: آقای تقوی بتواند در کسوت نمایندگی در دوره بعدی مجلس شورای اسلامی مدافع بخش کشاورزی باشد.

خاوازی سپس با تقدیر از تلاش‌های حجتی در دوران تصدی وزارت جهاد کشاورزی گفت: حجتی باغیرت و با همت بسیار زیاد شبانه‌روزی برای وزارت جهاد کشاورزی زحمت کشیده و اتفاقات بزرگی را در بخش کشاورزی رقم زده است و یکی از ضعف‌های ما این بوده است که نتواسته‌ایم این دستاوردها را به خوبی تبیین کنیم.

وی سپس با قدردانی از کشاورز گفت: وی چه در دوران معاونت زراعت که بخشی از توفیقات بخش کشاورزی مربوط به تلاش‌های او بود و چه در دوران ۴ ماهه سرپرستی از هیچ کوششی دریغ نکرد و شبانه‌روز تلاش کرد.

سرویس خبری: کشاورزی

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *