اهم اخبار

بخش کشاورزی ناجی رکود اقتصادی کشور/ امنیت غذایی به امنیت ملی گره خورده است

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

رئیس مجمع تشکل‌های کشاورزی گفت: بخش کشاورزی در کوتاه مدت می‌تواند وعده‌های اقتصادی در اشتغال، بیکاری، رکود اقتصادی و تورم را درمان کند.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی (اگروفودنیوز)، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسعود اسدی رئیس مجمع تشکل های کشاورزی با اشاره به اینکه امنیت غذایی به امنیت ملی کشور گره خورده است، اظهار کرد: در شرایطی که کشور تحت تاثیر تحریم‌های ناجوانمردانه قرار دارد، برای گرفتن حقوق مسلم کشور ایران انتظار می‌رود که کاندیداهای ریاست جمهوری در بخش کشاورزی قوی ورود کنند.

او افزود: بخش کشاورزی این امکان را دارد که کشور را از بحران بیکاری نجات دهد، اما متاسفانه کاندیداها برنامه مدونی برای این بخش ندارند و به نظر می‌رسد که اشکال اصلی در ارائه برنامه کلی و مبهم بخش کشاورزی به تیم مشاوران کشاورزی کاندیداها بر می‌گردد که این امر نگران‌کننده است.

اسدی ادامه داد: با توجه به شعار سال از کاندیداها انتظار می‌رود که در فرصت باقی مانده یک برنامه از مستندات خود را به بخش کشاورزی و میلیون‌ها کشاورز اختصاص دهند‌.

رئیس مجمع ملی تشکل های کشاورزی با بیان اینکه ۱۸ میلیون بهره بردار در بخش کشاورزی مشغول فعالیت هستند، تصریح کرد: در شرایط کنونی که کشور تحت تحریم‌های ناجوانمردانه غرب قرار دارد، بخش کشاورزی در کوتاه مدت می‌تواند وعده‌های اقتصادی در مورد اشتغال، بیکاری، رکود اقتصادی و تورم را درمان کند.

سرویس خبری: کشاورزی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *