اهم اخبار

ترخیص ۴۶ هزار تن کالای اساسی از بندر امام خمینی(ره) در ۲۴ ساعت گذشته

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: با پیگیری‌های قضایی صورت گرفته در راستای تامین اقلام ضروری شهروندان، در ۲۴ ساعت گذشته، ۴۶ هزار و ۴۳۱ تن مواد اولیه شرکت‌های تولیدی و صنعتی در بندر امام خمینی(ره) ترخیص شد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، به نقل از ایسنا؛ علی دهقانی با اعلام این خبر اظهار کرد: یکی از اقدامات قوه قضائیه، تسهیل در تامین معیشت مردم از طریق ساز و کارهای قانونی است که در همین راستا طی شش ماه گذشته اقداماتی در جهت مرتفع شدن برخی اختلافات بین دستگاه‌ها و تسهیل در ترخیص کالاها از بنادر مختلف استان صورت گرفته است.

به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری خوزستان، وی ادامه داد: این مواد اولیه شامل نهاده‌های دامی و سایر اقلام مصرفی است که به وسیله یک هزار و ۸۵۴ کامیون و تریلی به سراسر کشور ارسال شده است.

دهقانی گفت: دستگاه قضایی با نظارت بر روند صادرات و واردات کالاهای اساسی، با هر گونه تعلل در ترخیص کالاهای اساسی که موجب آشفتگی بازار تولید و مصرف در کشور شود، در چارچوب قانون اقدام خواهد کرد. در همین راستا کمیته‌های تخصصی تشکیل شده و وضعیت واردات و صادرات کالاهای اساسی از بنادر استان را به صورت مرتب رصد و بررسی می‌کنند.

سرویس خبری: دام و طیور و آبزیان

منبع: ایسنا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *