اهم اخبار

تفاوت های کنسرو ماهی تن درجه یک و معمولی + ویدیو

۱ دیدگاه
image_pdfimage_print

در این مقاله سعی شده است که تفاوت های کنسرو ماهی تن درجه یک و معمولی را مورد بررسی قرار دهیم.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی ( اگروفودنیوز )، کنسرو ماهی تن درجه یک و معمولی با یکدیگر تفاوت هایی دارند که با کمی دقت می توان خریدی مطمئن تر داشت. در زیر به بررسی این تفاوت ها می پردازیم :

نوع و شکل ظاهری ماهی :

در برخی از کنسروهای ماهی بر روی قوطی در قسمت محتویات ذکر شده است : ” گوشت تکه ای یا تکه ای روشن یا فیله ماهی ” ولی در بعضی دیگر نوشته شده است : ” خرده ماهی”. گروه دوم از شکل ظاهری مناسب برخوردار نیستند.

نکته مهم تر آن است که نوع ماهی فقط باید هوور و یا گیدر باشد و نام ماهی حتماً بر روی قوطی ذکر شده باشد.

نوع قوطی :

در کنسرو های درجه یک قوطی به صورت یک تکه و یکپارچه ساخته می شود ولی در کنسروهای معمولی قسمت کف و بدنه مجزاست و به هم چسبانده شده اند. حتی ممکن است خود استوانه بدنه هم یکپارچه نباشد. هر چه میزان درزها بیشتر باشد امکان افزایش بار میکروبی و همچنین زنگ زدگی در قوطی بیشتر شده و کیفیت محصول پایین تر می آید.

وجود راه ارتباطی مستقیم بین مشتری و تولید کننده :

دقت کنید که بر روی بسته بندی تلفن صدای مشتری قید شده باشد. وجود راه ارتباطی مستقیم بین مشتری و تولید کننده نشان دهنده آن است که تولیدکننده از کیفیت محصول خود مطمئن است و پاسخگوی مشتریان و مصرف کنندگان است.

گروه صنایع غذایی تحفه با اهمیت به سلامت مصرف کننده و ارج نهادن به مشتری مداری تنها از بهترین و سالم ترین ماهیان هوور و گیدر در کنسروهای ماهی با بسته بندی در قوطی های یکپارچه استفاده می کند. صدای مشتری شرکت تحفه همواره آماده پاسخگویی به سوالات و شنیدن نظرات مصرف کنندگان گرامی می باشد.   

لطفا جهت دیدن ویدئو بر روی آن کلیلک کنید

این یک رپرتاژ آگهی است.

فاطمه کاشانی

نویسنده

فاطمه کاشانی

بعدی

نوشته های مرتبط

نظر برای این مطلب

  1. قاسم says:

    سلام
    مقایسه مسخره ای هست و غیر علمی و غیر واقعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *