اهم اخبار

زعفران ارگانیک و انواع چای زعفرانی محصولات جدید از گروه بین المللی نوین زعفران

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

گروه بین المللی نوین زعفران  از زعفران ارگانیک  و انواع چای زعفرانی  بعنوان محصول جدید خود رونمایی کرد .

علی شریعتی مقدم ، مدیرعامل گروه نوین زعفران در گفتگو با اگروفودنیوز گفت : برای اولین بار در نمایشگاه ایران اگروفود زعفران ارگانیک با گواهینامه معتبر از سویس را به معرض نمایش در آوردیم و با توجه به اینکه محصول ارگانیک درخواست و مشتریان خاص خود را دارد ، آنها را در بسته های نیم گرمی ، ۱ گرمی و ۲۰۰ میلی گرمی ارائه می دهیم و از یک گرم بیشتر این محصولات بسته بندی نمی شود که بصورت فله  از کشور خارج نشود و توزیع بهتری داشته باشند . وی ادامه داد : درگذشته همواره زعفران به صورت ماده خام و به صورت کیلویی از کشور خارج می شد و هنوز در این بخش درخواستهایی وجو دارد که نوین زعفران با کوچک کردن سایز بسته بندی و ایجاد محدودیت در واقع یک توسعه را در بخش بسته بندی ایجاد کرده که مشتریان بتوانند از این خدمات استفاده کنند .

 

علی شریعتی مقدم
شریعتی مقدم اضافه کرد : نوین زعفران در بحث محصولات جانبی زعفران نیز برای اولین بار ۵ نوع چایی را با زعفران فرموله کرده است ، که این محصولات شامل : چای سبز ، لیمو ، زعفران و چای رز ،هل ،زعفران و چای سیاه ، زعفران ، چای میوه ای و همچنین چای گیاهی که این محصولات به ۱۲ نوع افزایش می یابند . وی ادامه داد : با مشتریان بالقوه ای که داشتیم در نمایشگاه سفارشاتی گرفتیم ، شاید جالب باشد این محصولات برای چین ، کشورهای عربی و اروپایی در حال صادر کردن است .

چای زعفرانی

شریعتی مقدم با اشاره به خبر بازگشایی دفتر تهران نوین زعفران در مورد توسعه صادرات این شرکت گفت : از قبل شرکتمان در امریکا ثبت شده بود و بعد  از برجام مجددا فعال شده و خوشبختانه در حال حاضر سفارش سوماین شرکت به امریکا در حال حمل است البته مقادیر کم است و رقابت منفی در آنجا و در بخش ایرانیها بیشتر است تا خارجی ها . لذا اگر شرکتهای معتبر گام بردارند و فعالتر باشند قاعدتا” آن بخش هایی که با کیفیت پایین و قیمت پایین می روند ، باعث محدودیتشان خواهد شد.

امیرسامان اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *