اهم اخبار

زعفران سحرخیز موفق به اخذ گواهی قدمت یونسکو شد

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

گروه کشاورزی صنعتی سحرخیز که نامی شناخته شده و معتبرترین برند زعفران کشور است موفق به کسب گواهی قدمت و ثبت در خاطرات جمعی از کمیسیون ملی یونسکو ایران شد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی (اگروفودنیوز)، گروه کشاورزی صنعتی سحرخیز که نامی شناخته شده و معتبرترین برند زعفران کشور است موفق به کسب گواهی قدمت و ثبت در خاطرات جمعی از کمیسیون ملی یونسکو ایران شد.

زعفران سحرخیز موفق به اخذ گواهی قدمت یونسکو شد

سحرخیز از سال ۱۳۱۱ به همت مرحوم حاج محمد سحرخیز بنیان گذاشته شد و در سال‌های ابتدایی به شکل مجموعه فروشگاه‌های اختصاصی فعالیت نمود. در سال‌های بعد سحرخیز با گسترش فعالیت‌هایش در راستای ارائه محصولات با کیفیت و اصل احترام به مشتری، مزرعه‌های کشت و پرورش زعفران را راه‌اندازی کرد. سپس کارخانه‌های فرآوری محصولات متنوع پایه گذاری شد و تولید و بسته‌بندی بیش از ۱۲ گروه محصولی مختلف و صادرات و فروش در جای‌جای دنیا از افتخاراتی است که باعث شده سحرخیز فاصله معناداری از رقبای خود داشته باشد. در واقع تمام چرخه‌ی تولید تا توزیع در مجموعه سحرخیز انجام می‌شود و آنها محصولاتی شامل زعفران، نبات، زرشک، خشکبار، ادویه، عرقیات، چای و دمنوش و بسته‌های هدایای ویژه را در سبد محصولی خود عرضه می‌کنند.

سرویس خبری: صنعت غذا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *