اهم اخبار

شیوع کرونا به نفع یک شرکت لبنیات فرانسوی تمام شد/ معرفی «پنیر محاصره» به بازار

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

یک شرکت تولید محصولات لبنی فرانسوی به صورت تصادفی و در پس محدودیت‌های اعمال شده برای کنترل شیوع کرونا توانسته یک پنیر جدید تولید کند که اتفاقا بسیار هم پرفروش بوده است.

به گزارش اگروفودنیوز، به نقل از راشاتودی، در یکی از نادرترین اتفاقات پس از ماه‌ها اعمال قوانین فاصله گذاری اجتماعی برای کنترل شیوع کرونا یک شرکت لبنیات فرانسوی به صورت کاملا تصادفی توانسته به تولید یک پنیر جدید دست پیدا کند که اتفاقا بسیار هم پرفروش بوده است.

شیوع ویروس کرونا بسیاری از شرکت‌ها و فعالیت‌های اقتصادی را در سراسر جهان زمین‌گیر کرده است.

در فرانسه هم یکی از شرکت‌های تولید محصولات لبنی به خاطر بسته شدن رستوران‌ها و فروشگاه‌ها با  کاهش شدید فروش خود مواجه شد.

این شرکت که توسط یک خانواده فرانسوی اهل منطقه سالژورس سورموزلو در شمال شرقی فرانسه اداره می‌شود در زمان شروع محدودیت‌های اجتماعی در این کشور شاهد کاهش فروش خود بوده و به همین دلیل 60 قالب بزرگ پنیر آنها دست نخورده در قفسه‌ها باقی ماند.

این خانواده به مدت یک ماه به پنیرها دست نزد و سپس شاهد تبدیل شدن آنها به یک پنیر جدید با طعم و بوی متفاوت شد.

حالا این شرکت پنیرسازی نام پنیر جدید را «پنیر محاصره» گذاشته که برگرفته از این نکته است که این پنیر در زمان اعمال محدودیت‌های اجتماعی تولید شده است.

شرکت تولید کننده این پنیر می‌گوید فروش آن بسیار خوب بوده و توانسته ضرر ناشی از توقف فروش در زمان محدودیت‌ها را جبران کند.

سرویس خبری: بین الملل

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *