اهم اخبار

علت تاخیر تحویل تراکتور به کشاورزان چیست؟

۱ دیدگاه
image_pdfimage_print

مدیر بازاریابی و فروش گروه صنایع تراکتورسازی ایران اظهار داشت: ما به اندازه کافی تراکتور داریم و تنها علت تاخیر در تحویل مربوط به محدودیت‌های کرونایی بود که شماره‌گذاری را زمانبر کرد که پس از محدودیت‌های کرونایی شماره گذاری نیز انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ناصر قربانیان، مدیر بازاریابی و فروش گروه صنایع تراکتورسازی ایران، در مورد علت تاخیر در تحویل تراکتور به کشاورزان گفت: دو هزار و ۶۰۰ دستگاه باقی مانده آن نیز تحویل داده می‌شود، ما به اندازه کافی تراکتور داریم و تنها علت تاخیر در تحویل مربوط به محدودیت‌های کرونایی بود که شماره‌گذاری را زمانبر کرد که پس از محدودیت‌های کرونایی شماره گذاری نیز انجام می‌شود.

وی ادامه داد: از ۸ هزار دستگاه ۵ هزار و ۵۰۰ تراکتور تحویل داده‌ایم و ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه را تا مهرماه تحویل می‌دهیم. شرکت تراکتورسازی به صورت شفاف عمل کرده و تصاویر پخش شده که نشان‌دهنده افزایش انبار دستگاه‌های تراکتور بوده مربوط به همین ۲۵۰۰ دستگاه است که بخاطر محدودیت‌های کرونایی شماره‌گذاری نشده بودند و اکنون برای شماره‌گذاری ارسال شده‌اند.

مدیر بازاریابی و فروش گروه صنایع تراکتورسازی ایران تصریح کرد: اکنون ۳۵۰ دستگاه خودرو در پارکینگ وجود دارد که باید مراحل شماره گذاری را طی کنند. همچنین قیمت فروش قطعی است و زمان تحویل قیمت تراکتور تغییر نمی‌کند.

سرویس خبری: کشاورزی

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

نظر برای این مطلب

  1. مجید says:

    کرونا عراق نیومده که صادر می کنبد؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *