اهم اخبار

فعالیت نمایشگاه ماشین آلات کشاورزی و صنایع وابسته از ۱۲ مهر در گرگان

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

هجدهمین نمایشگاه تخصصی ماشین آلات کشاورزی ، ادوات ، تجهیزات ، آبیاری و صنایع وابسته سه شنبه دوازدهم مهرماه در گلستان فعالیت خود را آغاز می کند.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، از صداوسیمای مرکز گلستان این نمایشگاه پس فردا دوازدهم مهر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی گلستان در گرگان جاده آق قلا روبروی فرودگاه گرگان فعالیت خود را آغاز می‌کند و تا جمعه ۱۵ مهر عصر‌ها از ساعت ۱۵ تا ۲۱ پذیرای علاقمندان است.

در این نمایشگاه بیش از ۸۶ مشارکت کننده از استان‌های گلستان، تهران، البرز، قم، مازندران، خراسان رضوی، مرکزی، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، قزوین، همدان، اصفهان، لرستان و چهارمحال و بختیاری حضور خواهند یافت و آخرین توانمندی‌های خود را در بخش کشاورزی، ماشین و ادوات کشاورزی در معرض نمایش می‌گذارند.

گلستان در حوزه کشاورزی از استان‌های پیشرو ست و رتبه برتر تولید در بیش از ۹محصول راهبردی مانند، پنبه، کلزا و گندم را به خود اختصاص داده است.

در گلستان نزدیک به ۷۰۰هزار هکتار زمین کشاورزی وجود دارد و سالانه حدود ۳و نیم میلیون تن انواع محصولات کشاورزی در این استان تولید می‌شود.

سرویس خبری: کشاورزی

منبع: صداوسیما

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *