اهم اخبار

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان: مجموع محصول تولیدی صنایع تبدیلی شرکت ۲۵۰ هزار تن در سال است

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

صمد بهزاد ضمن تأکید بر اینکه صنایع تبدیلی و تکمیلی یکی از مهمترین موضوعات فعالیت های شرکت می باشد، گفت: مجموع تولیدات صنایع تبدیلی شرکت در کارخانجات قند، لبنیات، پروسس میوه، پروسس بذر و رب ۲۵۰ هزار تن در سال است.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی(اگروفودنیوز)، به نقل از ایسنا؛ صمد بهزاد ضمن اشاره به نقش آفرینی کارخانه لبنیات در درآمدهای شرکت کشت و صنعت مغان، افزود: این واحد صنعتی نقش چشمگیری در کسب درآمد مستمر و پایدار این شرکت داشته و بخش بزرگی از عایدات بزرگترین بنگاه اقتصادی استان اردبیل از محل خروجی تولیدات کارخانه لبنیات می باشد و جا دارد، توجه ویژه ای به آن انجام شود.

وی با اشاره به ظرفیت اسمی ۱۸۰ تن کارخانه لبنیات شرکت گفت: علیرغم این امر، بیش از ۲۰۰ تن شیر خام از مجتمع دامپروری شرکت به این واحد صنعتی تحویل و فرآوری شده و در بازار هدف عرضه می شود.

بهزاد افزود: علاوه بر خامه و شیرخشک که برای استفاده در واحدهای صنعتی می باشد، محصولاتی از قبیل شیر و دوغ پاکتی، ماست و کره فله ۲۵ کیلویی و قالبی تولید می شود که در سال ۱۴۰۲ روغن زرد حیوانی نیز بعنوان محصول جدید به تولیدات این کارخانه افزوده شد و امیدواریم با اخذ مجوز بزودی در بازار عرضه شود.

مدیرعامل شرکت، تولیدات این واحد صنعتی را ارگانیک توصیف کرد و ادامه داد: محصولات لبنی این بنگاه اقتصادی از باکیفیت ترین محصولات کشور است و با استقبال قابل توجه مشتریان مواجه می شود.

سرویس خبری: صنعت غذا

منبع: ایسنا

سمن مجتهدی
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *