اهم اخبار

مدیرعامل گروه نوین زعفران: پیش بینی۱۰۰۰ هکتار برای توسعه صنایع غذایی کشور با حضور پیشران های صنایع غذایی در خراسان رضوی

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

علی شریعتی مقدم از احتمال حضور و سرمایه گذاری برندهای معتبر صنعت غذا در خراسان رضوی به منظور توسعه صنایع غذایی کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی ” اگروفودنیوز”، علی شریعتی مقدم در گفتگو با خبرنگار ما در حاشیه نشست مدیران و صاحبین صنایع غذایی پیشران معروف به تن تاپ گفت: یکی از موضوعات طرح شده در این جلسه مصرف زعفران در صنایع غذایی بزرگ از جمله ورود در بخش نوشیدنی و نوشابه سازی از جمله شرکت خوشگوار(کوکاکولا) بود که مقرر شد بخش تحقیق و توسعه به صورت جدی روی این موضوع کار کند.

این تولیدکننده کشور گفت:با توجه به خواص دارویی این محصول و همچنین افزایش تولید زعفران در کشور، باید تولید محصولات فرآوری شده و غنی شده با زعفران بیش از پیش مورد توجه صنایع غذایی قرار گیرد.


بنیانگذار گروه نوین زعفران افزود: بحث توسعه صنایع و حضور واحدهای بزرگ در شهرک های صنعتی خراسان و پیش بینی اختصاص یک شهرک ۱۰۰۰ هکتاری برای صنایع غذایی پیشران و طرح توسعه واحدهای پیشرو در خراسان رضوی از دیگر مسائل مطروحه در نشست بود.


شریعتی مقدم در پایان گفت: تداوم همکاری درون گروهی بین پیشران های صنایع غذایی و شرکتهای پیشرو صنایع دیگر به منظور هم افزایی از دیگر مصوبات این نشست بود.

گفتنی است نشست پیشران های صنایع غذایی با حضور مدیران و صاحبین برندهای معتبر کشورمان به صورت مرتب با حضور صاحبان برندهایی چون کاله، زرماکارون، شیرین عسل،میهن، یک ویک، دلپذیر، نامی نو، کوکولا، نوین زعفران، صباح ، گلها، سبزی ایران و … با همکاری دکتر سیدمحمد حسینی ” بنیانگذار انجمن علوم و صنایع غذایی ایران ” در این نشست ها برگزار می شود.

نشست اخیر به میزبانی گروه نوین زعفران در شاندیز گالریا برگزار شد

ا
امیررضا اسکندری
بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *