اهم اخبار

نایب رئیس کانون انجمن صنفی مرغداران: قیمت منطقی مرغ ۱۳.۵ هزارتومان است/تخلف در برخی از واحدهای عرضه

بدون دیدگاه
image_pdfimage_print

نایب رئیس کانون انجمن صنفی مرغداران با بیان اینکه برخی واحدهای صنفی مرغ را به صورت قطعه بندی شده و یا بدون استخوان با قیمت‌های بالا عرضه می کنند، خواستار نظارت بیشتر بر کار این واحدها شد.

حبیب اسدالله نژاد، نایب رئیس کانون انجمن صنفی مرغداران کشور در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه قیمت مرغ در چندماه اخیر دارای ثبات نسبی بوده است، گفت: در این بحث شاهد نوسانات جزئی بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ تومان بوده ایم و اتفاق خاصی رخ نداده است.

وی با اشاره به اینکه قیمت مرغ گرم در حال حاضر در بازار باید بین ۱۳ تا ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان باشد، ادامه داد: اگر قیمت بالاتر از این میزان باشد گران فروشی است برخی واحدهای صنفی برای دور زدن تعزیرات تغییراتی در شکل مرغ ایجاد می کنند و آن را به قیمت های بالا می فروشند بعنوان مثال این محصول را به صورت قطعه بندی شده یا بدون استخوان عرضه می کنند و نرخ فروش را تا ۲۰ هزارتومان افزایش می دهند که این قیمت ها از نظر ما منطقی نیست و دستگاه های نظارتی باید توجه بیشتری به این مسائل داشته باشند.

این فعال بخش خصوصی قیمت مرغ زنده را نیز بین ۸۸۰۰ تومان تا ۹۲۰۰ تومان اعلام کرد و گفت: باتوجه به تعادل بین عرضه و تقاضا پیش بینی نمی شود که قیمت مرغ طی ۷ الی ۱۰ روز آینده تغییری داشته باشد.

سرویس خبری: دام و طیور و آبزیان

آرش مجتهدی

نویسنده

آرش مجتهدی

بعدی

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *